ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۰۰ کارگر فولاد و چدن دورود دست از کار کشیدند

به علاوه، تأخیر در پرداخت حق بیمه‌های کارگران این واحد صنعتی توسط کارفرما و اخراج ۱۶ کارگر قرارداد موقت پس از اتمام قراردادشان موجب نارضایتی این کارگران شده است.

اعتصاب نزدیک به ۱۰۰ کارگر شرکت فولاد و چدن دورود وارد پنجمین روز خود شد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، کارگران این واحد صنعتی از صبح روز شنبه ۲۸ شهریور در اعتراض به سه ماه و نیم دستمزد پرداخت نشده خود دست از کار کشیده‌اند.

این کارگران علاوه بر سه ماه و نیم دستمزد معوقه، به عدم دریافت بخشی از عیدی آن‌ها که در شهریورماه پرداخت می‌شد اعتراض دارند.

به علاوه تأخیر در پرداخت حق بیمه‌های کارگران این واحد صنعتی توسط کارفرما و اخراج ۱۶ کارگر قرارداد موقت پس از اتمام قراردادشان موجب نارضایتی این کارگران شده است.

کارخانه فولاد و چدن دورود که فاز دوم خود را هم‌زمان با روز کارگر سال جاری افتتاح کرد، طی دو سال گذشته بار‌ها به دلیل تعویق‌های طولانی در پرداخت دستمزد کارگران خود شاهد اعتصابات و اعتراضات کارگری بوده است.

کارگران معترض نحوه اداره مدیریت جدید این کارخانه را دلیل تعویق‌های مکرر در پرداخت دستمزد‌ها می‌دانند.

کارخانه فولاد و چدن دورود نزدیک به ۱۴۰ کارگر رسمی و پیمانی دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.