ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: اگر هدایت رهبری نبود، وضعیت امروز بغداد این‌چنین نبود

روحانی گفت که ایران امروز به عنوان «قدرت بزرگ ضد ترور» در سراسر جهان مطرح است و اضافه کرد: «ایران مرکز عظیمی است که می‌تواند نوید دهنده توسعه بزرگ در منطقه باشد.»

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در فرودگاه مهرآباد تهران درباره نقش ایران در «مقابله با تروریسم» و «ضعف کشورهای منطقه» گفت: «مشاهده می‌کنیم که اگر ایران و هدایت‌های رهبری نبود بعید بود که امروز وضعیت بغداد و عتبات عالیات به این صورت باشد.»

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، رئیس جمهوری ایران پیش از سفر به نیویورک برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد تهران، با بیان اینکه یکی از افتخارات دوبت یازدهم «کمرنگ شدن ایران‌هراسی در دنیای امروز است» گفت: «زمانی در دنیا می‌گفتند که همه ترور‌ها زیر سر ایران است، اما امروز همه معتقدند اگر بخواهند به صورت جدی جنگی علیه تروریسم صورت گیرد این ایران است که می‌تواند در این موضوع حضور داشته باشد.»

رئیس شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه ایران هرگز نمی‌خواهد کشورهای منطقه به مشکلات عراق و سوریه دچار شود، گفت چنانچه روزی دیگر کشورهای منطقه به چنین مشکلاتی گرفتار شوند، «همانطور که از کربلا، نجف و سامرا دفاع کردیم از مکه و مدینه نیز دفاع خواهیم کرد.»

روحانی در ادامه گفت که ایران امروز به عنوان «قدرت بزرگ ضد ترور» در سراسر جهان مطرح است و اضافه کرد: «ایران مرکز عظیمی است که می‌تواند نوید دهنده توسعه بزرگ در منطقه باشد.»

رئیس جمهوری ایران درباره مسائلی که در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیرامون توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ خواهد گفت توضیح داد و بیان کرد که بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی درخواست ملاقات کرده‌اند و افزود که قصد دارد با «نخبگان آمریکا، نخبگان ایرانی مقیم آمریکا، دانشگاهیان آمریکایی، رهبران اسلامی آمریکایی، مدیران رسانه‌ها و روزنامه‌های آمریکایی و ایرانیان مقیم آمریکا» دیدار کند و جلسه‌های مشترکی با حضور «شرکت‌های مهم اقتصادی آمریکا و ایرانی تبار در آمریکا» برگزار کند.

هفتادمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد، همزمان با هفتادمین سال تأسیس این سازمان از روز سه‌شنبه ۲۲ سپتامبر/ ۳۱ شهریور در نیویورک آغاز شده است و سران کشورهای جهان جمعه ۲۵ سپتامبر در آن حضور خواهند داشت.

افتتاحیه نشست سران دوشنبه ۲۸ سپتامبر/ ششم مهر با عنوان «توسعه پایدار تا سال ۲۰۳۰» برگزار خواهد شد.

رئیس جمهوری ایران هشتمین سخنران روز نخست افتتاحیه اجلاس خواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    مهدی بهلولی و محمدرضا نیک نژاد در زندان اوین امروز چهارشنبه در اولین روز سال تحصیلی جدید، مهدی بهلولی و محمدرضا نیک نژاد از معلمان بازداشتی به دادگاه احضار شدند. مقیسه، از آمران قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 1367 ریاست این دادگاه را به عهده دارد. بنا‌ به خبر دیگری به‌دنبال فراخوان کانون صنفی معلمان، برای رفتن به سر کلاسهای درس با لباس مشکی، یکی از معلمان رودسر به اتهام پوشیدن لباس مشکی احضار شد. این معلم به نام تیموری تنها 20دقیقه پس از حضور در کلاس درس توسط حراست و اطلاعات احضار گردید.!! فراخوان کانون صنفی معلمان برای پوشیدن لباس مشکی، اقدامی در اعتراض به سرکوب و اسارت معلمان آزاده است.

  • Farid

    ... افزود که قصد دارد با «نخبگان آمریکا، نخبگان !! ایرانی مقیم آمریکا، دانشگاهیان آمریکایی، رهبران اسلامی آمریکایی، مدیران رسانه‌ها و روزنامه‌های آمریکایی و ایرانیان مقیم آمریکا!!» دیدار کند و جلسه‌های مشترکی با حضور «شرکت‌های مهم اقتصادی آمریکا و ایرانی تبار در آمریکا» برگزار کند... دنباله روی برنامه های مسخره احمدی نژاد.... حتما با سی ان ان هم مصاحبه میکند! امان .......

  • Farid

    حکومتی که به صورت زنانش اسید میپاشد و روزنامه نگار را بخاطر یک مقاله ٬ وبلاگ نویس را بخاطر یک کامنت ٬ دانشجو را بخاطر یک سخنرانی ٬ وکیل را بخاطر وکالت از زندانی سیاسی به دهها سال زندانی محکوم کند٬ دزد لقمه نان را مچ بزند ولی زنجانیها با دهها میلیارد اختلاس و ناقاضی مرتضوی با صدور دهها حکم زندان و اعدام و تبعید و دست داشتن در کودتای ۸۸ مورد حمایت قرار داده و  پول به افغانی و لبنانی و بسیجی میدهد تا بروند در عراق و سوریه و یمن و...سنی مسلمان را بکشد  عین داعش است ...........

  • naseem

    کری و اوباما میخواهند باز ازبیت و حامیش رفیق پوتین التماس کنند و توافق الکی توافق برای اسد سرهم کنند.! پس خط قرمز امریکا چی شد؟ واقعا که ! اوباما با حمایت از دیکتاتورهای شیعه عملا باعث هجوم نیم میلیون به اروپا شد که از ترس جان از کشورهایش فراری شدند...

  • بهنام

    ایشان چرا به بزرگترین حامی مالی و نظامی تروریستهای جهان یعنی حکومت ننگین جمهوری اسلامی اشاره ای نکرد ؟