ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از تمبر قاسم سلیمانی در کرمان رونمایی شد

به مناسبت هفته جنگ و با همکاری بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استانداری کرمان، تمبری برای گرامیداشت فرمانده سپاه قدس تهیه شده است.

به مناسبت هفته جنگ و با همکاری بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استانداری کرمان، تمبری برای گرامیداشت فرمانده سپاه قدس تهیه شده است. رسانه‌های غربی قاسم سلیمانی را «ژنرال بدون سایه» می‌نامند.

شامگاه سه‌شنبه هفتم مهر، مراسم رونمایی از تمبر گرامی‌داشت فرمانده سپاه قدس در شهر کرمان برگزار شد. خبرگزاری «ایسنا» می‌نویسد در این مراسم علاوه بر تمبر قاسم سلیمانی، از دو عنوان کتاب در حوزه خاطرات شهدا و جانبازان نیز رونمایی شد.

سلیمانی متولد شهرستان رابر از توابع استان کرمان است و طی هشت سال جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

او که به "حاج قاسم" شهرت دارد، پس از استعفای محسن رضایی از فرماندهی سپاه پاسداران و جانشینی یحیی رحیم صفوی، فرمانده نیروی قدس (شاخه برون مرزی سپاه پاسداران) شد.

قاسم سلیمانی از معدود بازماندگان سطوح ارشد سپاه در سال‌های جنگ ایران با عراق و از امضاکنندگان نامه ۲۴ فرمانده سپاه به محمد خاتمی پس از حوادث ۱۸ تیر ۱۳۷۸ است. نویسندگان این نامه خاتمی را تهدید کرده بودند که اگر با دانشجویان معترض برخورد نشود، خود وارد عمل می‌شوند.

نام سلیمانی با بحران سوریه، حزب‌الله لبنان و گروه‌های شیعی عراقی گره خورده است. او با وجود توافق هسته‌ای هم‌چنان در لیست سیاه تحریم دولت آمریکا قرار دارد.

سلیمانی ۵۸ ساله است و در سال ۱۳۷۶ به فرماندهی سپاه قدس رسیده و کمتر در انظار عموم ظاهر می‌شود. در مطبوعات غربی از او به عنوان «ژنرال بدون سایه» و «مرد مرموز» نام می‌برند. جمهوری اسلامی، روی حضور او در عملیات آزاد سازی آمرلی از چنگ داعش در کنار گروه‌های شیعی تحت نفوذ ایران، مانور تبلیغاتی زیادی داد.

قاسم سلیمانی در سوم خرداد ۱۳۹۴ در مراسم سالروز آزادی خرمشهر گفت تنها جمهوری اسلامی قدرت مقابله با داعش را دارد به شرطی که مذهب و رهبری به عنوان عوامل موفقیت تقویت شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نرگس

    چه مزخرفي! زمانه هم به جمع سرداران عارف پيوست!!!!

  • بهنام

    واقعآ مایه ننگ است که عکس یک تروریست بین المللی و یک سرکوبگر داخلی و ضد بشری را بر روی نمبر چاپ کرده و از این مزدور و جنایتکار جیره خوار اسطوره می سازند . به امید نابودی تمامی این خائنین وطن فروش و در راس آنها خامنه ای دیکتاتور بی لیاقت .