ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو عضو کانون صنفی معلمان خواهان آزادی معلمان ایرانی در امارات شدند

دو عضو کانون صنفی معلمان ایران خواهان تلاش وزارت آموزش و پرورش و مجامع بین‌المللی برای آزادی معلمان ایرانی بازداشت‌شده در امارات شدند.

دو عضو کانون صنفی معلمان ایران خواهان تلاش وزارت آموزش و پرورش و مجامع بین‌المللی برای آزادی معلمان ایرانی بازداشت‌شده در امارات شدند.

محمد حبیبی، عضو کانون صنفی معلمان، امروز چهارشنبه ۲۲ مهر به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت: «پیشنهاد می‌کنم از سازمان‌های بین‌المللی مثل سازمان جهانی آموزش که تقریباً همه کشورهای جهان عضوی از آن هستند، برای محکوم کردن این عمل کمک گرفته شده و از این طریق محکومیت این عمل، بین‌المللی شود.»

چند روز پیش شماری از معلمان ایرانی به دلیل نداشتن مجوز کار در منطقه العین ابوظبی بازداشت شدند.

محمود ایمان‌زاده، یک عضو دیگر کانون صنفی معلمان نیز از نشست کانون در این‌باره خبر داده و رفتار امارات با معلمان ایرانی را «توهین‌آمیز» دانسته است.

عبدالوحید فیاضی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران می‌گوید که تعداد معلمان بازداشت شده ایرانی توسط دولت امارات به ۱۰ نفر رسیده است.

به گفته فیاضی این معلمان «با دستبند و پابند در زندان امارات به‌سر می‌برند.» او اقدامات انجام شده برای آزادی معلمان را «ضعیف» دانسته است.

مهدی مروی، رایزن سیاسی سفارت ایران در ابوظبی نیز گفته که مشکل معلمان مدارس ایرانی در امارات «سوء‌تفاهمی است که به‌خاطر تغییر در روند اداری این کشور به وجود آمده است.»

مروی ابراز امیدواری کرده که این معلمان «به‌زودی» آزاد شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.