ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برای مبارزه با سرطان پستان برقصید

ماه اکتبر، ماه آگاهی‌رسانی در مورد سرطان پستان است.

ماه اکتبر، ماه آگاهی‌رسانی در مورد سرطان پستان است. رنگ صورتی نمادی برای حمایت از افرادی است که به روش‌های مختلف با سرطان پستان مبارزه می‌کنند: زنان و مردانی که به این بیماری دچار شده‌اند، جراحان، پزشکان، درمانگران، پرستاران و پژوهشگرانی که مشغول یافتن راه‌حل‌های بهتر برای مبارزه و درمان‌اند.

بسیاری تلاش می‌کنند که حداقل با پوشیدن لباس‌ها یا نماد روبان صورتی، مسئله سرطان پستان را در ماه اکتبر بیشتر بیان کنند. اما گروه از پزشکان، پرستاران و مسئولان بیمارستان «کستل مدیکال سنتر» در هانالولو (هاوایی) به همراه زنانی که مشغول مبارزه با این بیماری‌اند یا مبارزه کرده‌ و بر سرطان چیره شده‌اند، یک قدم پیش‌تر رفته‌ و با طراحی یک رقص گروهی سعی کرده‌اند که نشان دهند بیماری چیزی نیست که موجب شود که آن‌ها در کنار هم شاد نباشند.

این ویدئو در آلمان به دلیل قوانین کپی‌رایت در دسترس نیست؛ ساکنان آلمان می‌توانند این گزارش شبکه دو تلویزیون محلی هاوایی را از این رقص ببینند.

کریستی لیدهولم کسی است که بر سرطان پستان فائق آمده و ایده اصلی  رقص گروهی را برای اولین بار مطرح کرده است. او می‌گوید: «[رقص] خود سفر بیمار را در مبارزه با سرطان پستان نشان می‌دهد. او یک بلوز صورتی می‌پوشد و بیرون می‌آید و اکنون عضوی از یک جامعه است که پشت سر او برای حمایت ایستاده است.»

این گروه صد نفره چند ماه برای هماهنگی و رقص گروهی زحمت کشیده‌اند. واندرلا آکاکا، زنی است که نه تنها یک بار بلکه دو بار با سرطان پستان دست‌وپنجه نرم کرده و هر بار پیروز شده است. آکاکا می‌گوید که هدف اصلی آن‌ها امید دادن به کسانی است که تازه وارد سفر مبارزه با سرطان پستان شده‌اند: «با کمک علم و تکنولوژی، تعداد کسانی که بر سرطان پستان فائق می‌شوند هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود.»

منبع گزارش: ای‌بی‌سی

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.