ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت ارشاد اسلامی: هنرمندان با رسانه‌های خارج از ایران همکاری نکنند

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد اسلامی از هنرمندانی که آثارشان در رسانه‌های خارج منتشر شده خواست به طور علنی اعلام برائت کنند.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد اسلامی در نشست خبری ۴ آبان ماه خود یک بار دیگر تأکید کرد که وزارت ارشاد اسلامی فهرستی از هنرمندانی که از فعالیت هنری منع شده باشند منتشر نکرده است. او اما از هنرمندان خواست که از همکاری با رسانه‌های مستقل خارج از ایران خودداری کنند.

نوش‌آبادی گفت: «بر اساس ضوابطی که از سال ۱۳۸۵ ابلاغ شده، هرگونه همکاری با شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در خارج از کشور ممنوع است و اتفاقاً هنرمندان هم به این موضوع واقف هستند که آثارشان نباید در شبکه‌های معاند منتشر شود.»

پیش از این منابع خبری در ایران گزارش داده‌ بودند که ۲۴ خواننده به دلیل «همکاری با سایت رادیو جوان، پخش کلیپ در شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی تخلفات در کنسرت‌های خارج از کشور» از فعالیت هنری منع شده‌اند.

فرزاد فرزین، سیروان و زانیار خسروی، رضا صادقی، محسن یگانه، سعید و مهدی مدرس، شهرام شکوهی، محسن چاوشی، احسان خواجه امیری، علی لهراسبی، گروه چارتار، همایون شجریان و حافظ ناظری از خوانندگانی‌اند که نامشان در این فهرست قرار دارد.

در حالی که فرزاد طالبی، سرپرست دفتر موسیقی و علی مرادخانی، معاون هنری وزارت ارشاد اسلامی خبر منع فعالیت گروهی از هنرمندان را تکذیب کرده بودند، حسین نوش‌آبادی، سخنگوی ارشاد اسلامی، در نشست خبری اخیرش به صراحت گفت: «اگر شائبه‌ای درباره همکاری این هنرمندان با شبکه‌های معاند برای‌مان به‌وجود بیاید، مطابق قوانین با آن برخورد می‌کنیم و آن هنرمند برای اجراهای بعدی‌اش به مشکل برخواهد خورد.»

برخی از هنرمندان اعلام کرده‌اند که آثارشان بدون اجازه آن‌ها در برخی رسانه‌های مستقل خارج از ایران انتشار پیدا کرده است. سخنگوی ارشاد اسلامی می‌گوید قوانین مشخص است و این گروه از هنرمندان می‌بایست به طور علنی نارضایتی خود را از این رسانه‌ها اعلام کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    هنرمندان محترم از هنر خارجی ها پیروی نکنن وفقط با هنر اسلامی که عزاداری و عبا و عمامه و افتابه طهارت گرفتن است تماس بر قرار کنند. هنرمندان قدری از هنر وزیر ارشاد (وزارت خفقان)که خودشان از سبزی فروشان دوره گرد قبل از انقلاب هستند هنر بیاموزند