ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جانشین فرمانده کل سپاه: باید آماده هر نوع جنگی باشیم

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد که جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای حضور در هر جنگ احتمالی به‌کار می‌گیرد.

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد که جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای حضور در هر جنگ احتمالی به‌کار می‌گیرد.

حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: باید آماده اداره جنگ‌های متنوع نیابتی و مستقیم باشیم.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، حسین سلامی روز چهارشنبه ۶ آبان گفت: «تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم تا اگر دوباره درگیر جنگی شدیم، بتوانیم از همه عناصر تشکیل‌دهنده ملیت‌مان دفاع کنیم.»

جانشین فرمانده کل سپاه گفت ایران «باید آماده اداره جنگ‌های متنوع نیابتی و مستقیم» باشد.

سپاه پاسداران انقلاب ایران در پی آغاز حملات هوایی روسیه از پایان ماه سپتامبر در خاک سوریه، حضور نظامی خود در سوریه را افزایش داده و به‌نوشته رسانه‌های خارجی در حال حاضر شرکت فعالی در جنگ داخلی سوریه دارد.

به‌گفته برخی منابع خبری ایران در یک هفته اخیر شمار کشته‌شدگان ایرانی در جنگ سوریه به ۲۰ نفر رسیده است. تنها در دو روز گذشته حمیدرضا دایی تقی، جبار عراقی، پویا ایزدی و ابوذر امجدیان، چهار نظامی دیگر ایرانی در جنگ سوریه کشته شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که «کشورهایی می‌توانند ادامه حیات دهند که ظرفیت‌های لازم را برای ادامه جنگ داشته باشند»، افزود: «جمهوری اسلامی ایران دیکته هیچ بیگانه‌ای را نمی‌نویسد و خود انشاکننده ادبیات جدید مبارزات ملت‌های مسلمان است.»

حسین سلامی جنگ‌ها را غیرقابل پیش‌بینی و پیشگیری دانست و گفت: «امروز زمان طلایی واکنش به بحران در اختیار ماست و پدافند غیرعامل نیز یعنی مدیریت صحنه‌ای از جنگ که هنوز اتفاق نیفتاده است.»

جمهوری اسلامی ایران حضور فعال نظامی خود در سوریه را در پوشش اقدامات «مستشاری» انجام می‌دهد و نیروهای اعزامی خود به سوریه را «مدافعان حرم» زینب کبری می‌نامد. زینب کبری از زنان مقدس شیعیان است که مقبره‌اش در سوریه قرار دارد.

تا چندی پیش حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه کتمان و کشته شدن‌شان پنهان می‌شد، اما ظاهراً عملیات روسیه در سوریه و سفر بشار اسد به مسکو، بشارت تحولاتی را به جمهوری اسلامی داده است.

حسین سلامی شامگاه چهارم آبان گفت: «کاری که ما در سوریه انجام می‌دهیم این است که استحکام سیاسی، روانی، اقتصادی و نظامی سوریه را که امروز خط مقدم مبارزه با استراتژی امریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌هاست، تضمین کنیم.»

او افزود که کمک‌های ایران بر اساس درخواست‌ها و تعاملات رسمی با دولت سوریه انجام می‌گیرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.