ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سقوط هواپیمای ترابری روسیه در سودان جنوبی

یک هواپیمای ترابری روسیه از نوع «آنتونوف ای‌ان‌ـ۱۲» در سودان جنوبی سقوط کرد. برخی از رسانه‌ها از کشته شدن ۴۰ نفر در این رویداد خبر داده‌اند.

یک هواپیمای ترابری روسیه از نوع «آنتونُف ای‌ان‌ـ۱۲» در سودان جنوبی سقوط کرد. برخی از رسانه‌ها از کشته شدن ۴۰ نفر در این رویداد خبر داده‌اند.

هواپیمای «آنتونُف» روسی که در سودان جنوبی سقوط کرد. عکس از شبکه‌های اجتماعی

این هواپیما روز چهارشنبه چهارم نوامبر / ۱۳ آبان کمی پس از آغاز پرواز از «جوبا»، پایتخت سودان جنوبی سقوط کرده است.

خبرهای ضد‌ونقیض از سقوط این هواپیما منتشر شده است. به‌نوشته روزنامه «ساوت سودان تریبیون» پنج خدمه روسی و هفت مسافر در این هواپیما بودند که «تنها دو سرنشین زنده مانده‌اند، از جمله یک کودک».

دفتر ریاست جمهوری سودان جنوبی گفته است حدود ۲۰ نفر سرنشین این هواپیما بودند و فقط دو نفر زنده مانده‌اند. به‌گفته مقامات سودان جنوبی قربانیانی نیز بر روی زمین بوده‌اند که با سقوط هواپیما کشته شده‌اند.

رویترز به‌نقل از شاهدان عینی گفته است در کنار لاشه‌های هواپیما حدود ۴۰ جنازه پیدا شده است. یک نماینده پلیس سودان جنوبی نیز گفته است دست‌کم ۴۱ نفر در این سانحه کشته شده‌اند.

مقامات روسی در حال بررسی این حادثه هستند.

روز شنبه گذشته یک هواپیمای مسافربری روسی در صحرای سینای مصر سقوط کرد که هنوز دلیل اصلی آن روشن نشده است. در این رویداد همه ۲۲۴ سرنشین و خدمه هواپیما کشته شدند. این هواپیما از شرم‌الشیخ مصر عازم سن‌پترزبورگ بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.