ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حملات ائتلاف به رهبری آمریکا در سوریه و عراق افزایش می‌یابد

حملات هوایی گروه ائتلاف به رهبری آمریکا علیه گروه دولت اسلامی (داعش) در هفته‌های آینده افزایش می‌یابد.

حملات هوایی ائتلاف به رهبری آمریکا علیه گروه دولت اسلامی (داعش) در هفته‌های آینده افزایش می‌یابد.

حملات ائتلاف علیه داعش در ماه‌های سپتامبر و اکتبر کاهش چشمگیری یافته بود.

چارلز براون، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای هوایی آمریکا هفتم نوامبر در کنفرانس بین‌المللی نیروهای هوایی در دبی با اعلام این خبر گفت: «شرایط آب و هوایی و سرعت کند تحرکات زمینی موجب شد تا در ماه‌های گذشته از حملات هوایی ائتلاف کاسته شود».

به گفته او ،حملات هوایی روسیه در منطقه علت کاهش حملات گروه ائتلاف نبوده و توافقنامه‌ای که با روسیه برای جلوگیری از برخورد احتمالی جنگنده‌های دو طرف به امضا رساندیم به خوبی در حال اجرا است.

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای هوایی آمریکا اضافه کرد که در حال حاضر و با افزایش تحرکات نیروهای دولتی و مخالفان در جبهه زمینی، فرصت‌های بیشتری برای آمریکا و متحدان این کشور برای افزایش حملات هوایی خود به مواضع داعش فراهم شده است.

چالز براون گفت: «در صورتی که حملات هوایی خود را افزایش ندهیم، حملات دشوارتر خواهد شد. بخصوص به این علت که به احتمال زیاد اعضای گروه داعش در میان غیر نظامیان خود را مخفی می‌کنند».

روز گذشته نیز ارتش آمریکا اعلام کرد آمریکا و متحدان این کشور پنجشنبه مواضع داعش در عراق را ۱۴ بار و در سوریه ۹ بار هدف حملات خود قرار دادند.

تا کنون از تعداد تلفات این حملات گزارشی ارائه نشده است.

ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا بیش از یک سالی‌ست که حملات هوایی علیه مواضع داعش در عراق و سوریه را آغاز کرده است. روسیه نیز حدود دو ماه است که به طور جداگانه مواضع گروه‌های مخالف دولت سوریه را در این کشور بمباران می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.