ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر دادگستری: بابک زنجانی دادگاه را با میدان شعبده اشتباه گرفته است

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری ایران درباره سخنان بابک زنجانی که در دادگاه گفته بود در حال حاضر ۲۲ میلیارد یورو پول نقد دارد، گفت: «این آقا دادگاه را با میدان سخرگی و شعبده اشتباه گرفته است.»

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری ایران درباره سخنان بابک زنجانی که در دادگاه گفته بود در حال حاضر ۲۲ میلیارد یورو پول نقد دارد، گفت: «این آقا دادگاه را با میدان سخرگی و شعبده اشتباه گرفته است.»

بابک زنجانی در هفتمین جلسه دادگاه خود گفته بود در حال حاضر ۲۲ میلیارد یورو پول نقد دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی پورمحمدی عصر روز چهارشنبه ۲۰ آبان در این‌باره گفت: «آن‌چه می‌دانیم این یک دروغ بزرگ است و چنین افرادی جسارت می‌کنند و مردم را به سخره می‌گیرند، اما دادگاه هوشیار است.»

بابک زنجانی روز گذشته سه‌شنبه ۱۹ آبان، در هفتمین جلسه دادگاه خود، گفت: «می‌خواستم روز آخر دادگاه این موضوع را بگویم اما چون مجبورم کردید می‌گویم که من همین الان در حال حاضر ۲۲ میلیارد یورو پول نقد دارم.»

او همچنین درباره این‌که چرا برخی از اموالش از جمله انگشتر، ساعت، چهار ماشین و دو موتورسیکلت خود را از فهرست رد مال خارج کرده، گفت: «دوست ندارم ماشینم را زنگنه سوار شود و به مجموعه نفت برسد، این اموال را آتش بزنید اما به نفت ندهید.»

زنجانی به قیمت تعیین شده برای اموال خود از سوی کارشناس‌ها اعتراض کرد و گفت اموالش پایین‌تر از ارزش واقعی آن‌ها قیمت‌گذاری شده است.

وزیر دادگستری ایران درباره این سخنان بابک زنجانی که گفته است دوست ندارد ساعت و انگشترش را وزیر نفت به‌دست کند، گفت: «قباحت و جسارت است که اجازه دهیم حرف‌های بی‌شرمانه این‌چنینی از سوی یک مفسد بزرگ زده شود.»

پورمحمدی افزود: «پول مملکت به تاراج رفته، چرا پول‌ها را برده‌اند و خورده‌اند و حالا می‌خواهند بازی درآورند. بیایید مردم را با این حرف‌ها درگیر نکنیم. وکیل این اقا باید جواب بدهد که پول‌ها کجاست.»

بابک زنجانی متهم است که نفت ایران را در زمان دولت پیشین فروخته اما پول آن را به وزارت نفت نداده است. دادستان در کیفرخواست پرونده گفته است زنجانی مکلف بود دو میلیارد و ۸۰۰ یورو به پیمانکاران وزارت نفت پرداخت کند، اما ۱۶۰ میلیون یورو پرداخت کرده و مابقی را صرف امور شخصی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    دادگاه های ایران را فقط و فقط به صحنه شعبده بازی می توان تشبیه کرد که در آن شعبده باز(قاضی) حق را به شکل باطل و باطل را در قالب حق به نمایش می گذارد.

  • Majid

    حقا که بابک حقیقت را میگوید که فقط و فقط و فقط در میدان شعبده بازی آخوندی میتوان به چنان فساد و کلاهبرداریهای دست زد به نظارت و همکاریهای خود شعبده بازان حرفه ای! و بعد از اینکه دست مصنوعی( ؟؟) شعبده بازان رو شد عروسکهایی چون جزایری و زنجانی مورد محاکمه نمایشی شعبده بازان قرار میگیرند! و  اینچنین داستان کش دار شعبده بازان هر روز کش دارتر میگردد!