ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آلبوم عکس: حملات تروریستی در پاریس

محله دهم و یازدهم پاریس

محله دهم و یازدهم پاریس و ورزشگاه «استد دو فرانس» در شمال پاریس شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر صحنه عملیات تروریستی خونین بود. در حالی‌که در ورزشگاه «استد دو فرانس» دو تیم ملی آلمان و فرانسه در یک بازی دوستانه شرکت کرده بودند، ابتدا صدای چند انفجار شنیده شد، سپس تلویزیون «ب اف ام» فرانسه گزارش داد که یک نفر را مقابل این ورزشگاه مثله کرده‌اند و عده‌ای را به قتل رسانده‌اند.

پلیس با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی شدید تلاش کرد تماشاگران را از ورزشگاه تخلیه کند. آن‌ها آرامش خود را حفظ کرده بودند. هلیکوپترها بر فراز ورزشگاه پرواز می‌کنند و پلیس همه خیابان‌های اطراف این محل را مسدود کرده است.

تروریست‌ها به سالن «باتاکلان» در حوالی میدان رپوبلیک هجوم بردند و عده زیادی را گروگان گرفتند و عده‌ای را هم در بدو ورود به سالن به قتل رساندند. آن‌ها اعلام کردند که این قتل عام به خاطر سوریه است.

کماندوهای پلیس حدود ساعت یک بامداد موفق شدند گروگان‌ها را آزاد کنند. دو تروریست دست‌کم یک صد نفر از تماشاگران کنسرت را به قتل رساندند. شبکه تلویزیونی «بی اف ام» و «سی ان ان» گزارش داده‌اند که دو تروریست لباس سیاه پوشیده بودند و به مدت ده دقیقه با کلاشنیکوف تماشاگران کنسرت را به گلوله بسته بودند. ۱۵۰۰ نفر برای تماشای کنسرت گروه متال « Eagles of Death Metal»به سالن «باتاکلان» رفته بودند.

عکس : AFP

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mehrdad

      پا ساام اسلام یغنی این  

  • کزیمودو

    Je suis desole ma grande France! Tu es ma maitresse, ma France!