ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری پنج سوری و یک فلسطینی به اتهام بمب‌گذاری در بیروت

یک مقام ارشد امنیتی لبنان اعلام کرد پنج سوری و یک فلسطینی را در ارتباط با دو بمب‌گذاری روز پنج شنبه ۱۲سپتامبر در مرکز بیروت که باعث کشته شدن ۴۳ نفر شد دستگیر کرده‌اند.

یک مقام ارشد امنیتی لبنان اعلام کرد پنج سوری و یک فلسطینی را در ارتباط با دو بمب‌گذاری روز پنج شنبه ۱۲سپتامبر در مرکز بیروت که باعث کشته شدن ۴۳ نفر شد دستگیر شده‌اند.

این بمب‌گذاری در یک منطقه مسکونی و تجاری پر جمعیت که مرکز حضور گروه شیعه حزب‌الله لبنان به شمار می‌آید صورت گرفته بود و گروه موسوم به دولت اسلامی(داعش) مسئولیت آن را پذیرفته بود.

رویترز به نقل از این مقام ارشد امنیتی لبنان نوشت: «طی ۲۴ ساعت و در سریع‌ترین زمان ممکن اعضای این شبکه دستگیر شدند.»

حزب الله لبنان با حمایت ایران بیش از یک سال است که در جنگ سوریه مشارکت دارد، با این حال حمله روز پنج‌شنبه نخستین حمله علیه مواضع حزب‌الله در لبنان در بیش از یک سال اخیر به شمار می‌آید.

حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان نیز ضمن اعلام دستگیری شش متهم سوری و فلسطینی، حملات پاریس را محکوم کرد و گفت: خاورمیانه با «زلزله بربریت داعش» در حال لرزیدن است و مردم خاورمیانه دردی را که اکنون مردم فرانسه در حال تجربه کردن هستند درک می کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.