ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عراق: ایران، فرانسه و آمریکا به زودی هدف حملات تروریستی قرار می‌گیرند

سازمان‌‌های امنیتی عراق اطلاعاتی به دست آورده‌‌اند که نشان می‌دهد بعضی کشورها از جمله آمریکا، فرانسه و ایران از جمله کشورهایی هستند که احتمال حملات تروریستی در آن بالا است.

ابراهیم جعفری، وزیر امور خارجه عراق اعلام کرد سازمان‌‌های امنیتی عراق اطلاعاتی به دست آورده‌‌اند که نشان می‌دهد بعضی کشورها از جمله آمریکا، فرانسه و ایران از جمله کشورهایی هستند که احتمال حملات تروریستی در آن بالا است.

به گفته وزیر امور خارجه عراق، این کشور اطلاعات به‌دست آمده را در اختیار کشورهای مربوطه قرار داده است.

ابراهیم جعفری در حاشیه کنفرانس سوریه در وین گفت: «بر اساس اطلاعات به‌دست آمده توسط سازمان‌های امنیتی عراق، کشورهای اروپایی و به طور خاص کشور فرانسه، و کشورهای ایران و آمریکا به زودی هدف حملات تروریستی واقع می‌شوند.»

به گفته او این کشورها باید زین بعد نسبت به این مسئله آگاه باشند. ابراهیم جعفری ویدئویی در این‌باره در وبسایت خود قرار داده است.

وزیر امور خارجه عراق در اظهارات اخیر خود به طور مشخص از گروه دولت اسلامی(داعش) نام نبرده و به جزئیات حملات احتمالی به کشورهای مذکور نیز صحبتی نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • reza

    خلافت اسلامی ایران بعنوان بنیانگذار تروریسم زبانزد دنیاست ؛ حالا این قورباغهء سیاسی داره برای آخوندها ابوعطا میخونه...داریوش همایون؛شاهپوربختیار؛فریدون فرخزاد وهزاران نفر چه مسلحانه وچه تصادف وسکته های ساختگی را بیاد آرید.

  • محمد

    به گفته او این کشورها باید زین بعد نسبت به این مسئله آگاه باشند\\ این جمله خیلی تو ذوق میزنه

  • nader

    ویدیویی از احمد بدر الدین حسون مفتی نظام سوریه و از نزدیکان بشار اسد رئیس جمهوری این کشور منتشر شده که پیشتر غرب و فرانسه را به ارسال انتحاری‌ها تهدید کرده بود.در این ویدیو که تاریخ آن به چهار سال پیش باز می‌گردد، حسون کشورهای غربی و فرانسه را تهدید می‌کند در صورت انجام حملاتی در سوریه، مهاجمان انتحاری کشورهای آن‌ها را هدف قرار خواهند داد. اکنون که حملات تروریستی پاریس روی داده، رسانه‌ها به یاد تهدیدهای حسون افتاده و آن را بازپخش کردند؛ حملاتی که بنا بر آخرین اعلام رسمی، دستکم ۱۲۹ کشته و ۳۵۲ زخمی برجای گذاشت که حال ۹۹ تن از آن‌ها بسیار وخیم است. یک گروه از مهاجمان که سالن کنسرت‌های بالاکان پاریس را هدف حمله قرار دادند، به گفته پیر جانزاک یکی از شاهدان عینی که از این حمله نجات پیدا کرد، فریاد می‌زدند: «مقصر اولاند است، مقصر رئیس جمهوری شما است، نباید در سوریه دخالت می‌کرد.» فرانسوا مالان دادستان فرانسه هم در این باره گفت: «تروریست‌هایی که حمله به سالن کنسرت‌های بالاكان حمله كردند درباره سوريه و عراق سخن گفتند.» او گفت که به احتمال زیاد سه مجموعه عامل حملات بودند.فرانسه که خواهان کناره گیری بشار اسد از قدرت در سوریه است، در حملات ائتلاف بین‌الملل علیه مواضع داعش در سوریه و عراق نیز شرکت می‌کند. جان کری وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه در کنفرانس خبری پس از کنفرانس وین درباره سوریه گفت: «سیاست بشار اسد در سوریه تنش‌های فرقه‌ای را ایجاد کرد و باعث توسعه داعش شد.»او تاکید کرد: «میان اسد و داعش هماهنگی وجود دارد به‌گونه‌ای که از آن‌ها در مقابل ارائه اسلحه و پول، نفت می‌خرد!

  • hasani

    او از عوامل شناخته شده اخوندهاست... وزیر عراقی ساندیس خور٬ حکومت اسلامی ایران  استاد تروریست پرور هستند و با داعش معامله میکنند!

  • Farid

    میگویند داعش توسط جمهوری اسلامی ایجاد شد تا علیه مخالفان اسد بجنگد ! حکومت سوریه هرگز به اینها کاری نداشته وحتی معامله اسحه در مقابل نفت میکند و حتی از روسها خواست در بمباران به انها کاری نداشته باشد.. در عراق گرد و خاک کردند تا حکومت اسلامی در مذکرات هسته ای امتیاز بگیردو مبارزه سیاسی سنی های عراق را مثل سوریه لوث کنند!و سپاه قدس نیروهای مردمی سنی را سرکوب کند. ۵ + ۱ هم خوشحال بودند چون فروش اسلحه شان رکورد زد اما با حمله روسها و هجوم اورگان به اروپا ، روسیه بازیگر اصلی شد.  چون تروریستها هم به اروپا راه یافتند تا غرب را تحت فشار قرار دهند و حکومت اسلامی ایران  نیز از تحت فشار بودن خارج شود.  اینها همه ماحصل سیاست مدارا اوباما با اسد از ترس توافق شکننده اتمی بود....

  • بهنام

    وقتی حکومت ننگین جمهوری اسلامیک در عراق و جاهای دیگر دخالتهای بی جا میکند ، بسیار طبیعیست که خشونت به داخل مرزها کشیده شده و حتی به شهر ها منتقل شود و در این میان این مردم بیگناه هستند که قربانی مطامع شوم این جنایتکاران از خدا بی خبر میشوند .