ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس فرانسه به تمدید وضعیت فوق‌العاده رأی مثبت داد

مجلس فرانسه در روز پنج‌شنبه ۱۹ نوامبر / ۲۸ آبان به درخواست دولت این کشور برای تمدید وضعیت فوق‌العاده رأی مثبت داد.

مجلس فرانسه در روز پنج‌شنبه ۱۹ نوامبر / ۲۸ آبان با ۵۵۱ رأی مثبت در برابر شش رأی منفی و یک رأی ممتنع، با درخواست دولت این کشور برای تمدید وضعیت فوق‌العاده موافقت کرد.

مانوئل والس: فرانسه پیام روشنی به تروریست‌ها داد: ما به‌پا خاسته‌ایم. ما در این جنگ با شما می‌رزمیم و شما را نابود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این تمدید به مدت سه ماه خواهد بود و در این مدت هرگونه گردهمایی که برای نظم عمومی خطرناک باشد لغو می‌شود و دولت می‌تواند در چارچوب قانون وضعیت فوق‌العاده وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را که از تروریسم حمایت می‌کنند و یا تحریک به اقدامات تروریستی می‌کنند، مسدود کند.

همچنین مانوئل والس، نخست‌وزیر فرانسه در مجلس گفت که به گشت‌های امنیتی سه هزار نیروی دیگر افزوده خواهد شد و تدابیری در مورد سفر بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نظر گرفته می‌شود.

والس پس از رأی‌گیری ضمن آن‌که تصمیم مجلس را «حرکتی قوی» نامید، گفت: «مجموعه نیروهای سیاسی کشور توانایی خود را برای وحدت نشان دادند.»

او افزود: «فرانسه از طریق مجلس، با دولت و با رئیس جمهوری، پیام روشنی به تروریست‌ها داد: ما به‌پا خاسته‌ایم. ما در این جنگ با شما می‌رزمیم و شما را نابود خواهیم کرد.»

والس خواهان وحدت فرانسوی‌ها در برابر تروریسم و به‌ویژه گروه «دولت اسلامی» (داعش) شد و گفت: «حملات تروریستی را کسانی انجام می‌دهند که به خوبی برای انجام دادن آن‌ها زیر نظر گروه تروریستی داعش آموزش دیده‌اند.»

نخست‌وزیر فرانسه گفت مساجدی که محل فعالیت تندروها هستند باید تعطیل شوند.

پس از مجلس فرانسه، سنای این کشور نیز قرار است فردا (جمعه) درباره تمدید وضعیت فوق‌العاده تصمیم‌گیری کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.