ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرکنندگان در مالزی: اوباما دشمن اسلام است

شرکت کنندگان در این تظاهرات که در نزدیکی مقر اجلاس آ سه آن در پایتخت مالزی برگزار شد، شعار دادند: «جنگ آمریکا علیه تروریسم، جنگ علیه اسلام است.»

نزدیک به ۱۰۰ تن از مسلمانان مالزی شنبه ۲۱ نوامبر/ ۳۰ آبان در اعتراض به حضور باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، در کوالالامپور اقدام به برپایی تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این تظاهرات که  به رهبری فعالان اسلام‌گرای مالزی در اعتراض به حضور رئیس جمهوری ایالات متحده در اجلاس اتحادیه جنوب شرقی آسیا ( آ سه آن) برگزار شد، تظاهرکنندگان اوباما را «دشمن اسلام»  و «تروریست» خواندند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که در نزدیکی مقر اجلاس آ سه آن در پایتخت مالزی برگزار شد، شعار دادند: «جنگ آمریکا علیه تروریسم، جنگ علیه اسلام است.»

سران ۱۰ کشور عضو آ سه آن، بر سر ایجاد «وحدت اقتصادی» بین اعضای این سازمان از صبح شنبه در کوالالامپور پایتخت مالزی گرد هم آمده‌اند.

رئیس جمهوری آمریکا نیز برای ارائه قرارداد «همکاری تجاری ترانس پاسیفیک» که به امضای ۱۱ کشور رسیده  در این اجلاس شرکت کرده است.

نجیب رزاق، نخست وزیر مالزی، در آغاز این اجلاس داعش را «شیطان» خواند و گفت که همراه با باراک اوباما در مبارزه با تروریسم همکاری خواهد کرد.

رزاق، جمعه شب نیز پس از برگزاری نشستی با رئیس جمهوری آمریکا گفته بود که دولت مالزی در موضع خود علیه داعش «صریح و روشن» است.

مردان شرکت کننده در این تظاهرات شب‌کلاه و زنان روسری‌های رنگی به سر داشتند. آن‌ها در شعارهای خود خواستار «اخراج» اوباما از مالزی شدند.

۶۱ درصد مردم مالزی مسلمان سنی هستند و دین رسمی این کشور اسلام است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.