ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک مقام سپاه: ایران ۱۴ دپوی زیرزمینی در اختیار دارد

حسن کریم‌پور، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت «جمهوری اسلامی ایران ۱۴ دپوی زیرزمینی به نام ۱۴ معصوم در عمق ۳۰ تا ۵۰۰ متر در اختیار دارد.»

حسن کریم‌پور، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت «جمهوری اسلامی ایران ۱۴ دپوی زیرزمینی به نام ۱۴ معصوم در عمق ۳۰ تا ۵۰۰ متر در اختیار دارد.»

تونل‌های زیرزمینی سپاه که موشک‌های بالستیک دوربرد در آن نگهداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن کریم‌پور در دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: «در این دپو‌ها به هر میزان که تجهیزات لازم باشد نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد [وجود دارد]، اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود، این مراکز به‌ صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌کننده را موشک‌باران می‌کند.»

او افزود: «روی کره زمین ایران تنها کشوری است که تمام مساحت کشورش را پازل ۲۰ کیلومتر در ۲۰ کیلومتر قرار داده و وسطش پدافند گذاشته که اگر تعداد این پدافند‌ها به پنج هزار و ۵۰۰ عدد برسد، سامانه پدافندی کشور تکمیل می‌شود.»

به‌گفته این مقام سپاه «در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ پدافند دایر است و هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد جمهوری اسلامی ایران شود.»

اندیشکده آمریکایی مرکز امنیت دریانوردی بین‌الملل نیز سال گذشته در گزارشی در مورد تجهیزات نظامی سپاه گفته بود که «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حملات انتحاری را به‌عنوان روش خود انتخاب کرده و پایگاه‌های آن در نقاط مختلفی از سواحل خلیج فارس، ‌از تنگه هرمز تا شمال خلیج مستقر شده‌اند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • aria

    امنیت و اقتدار آخوندی!!!!!!! گویا این همه پرواز هواپیماهای جاسوسی که از سوراخ موش آخوندهای ایران هم عکس و فیلم گرفته اند و هر چند وقت یک بار گوشه ای از حماقت و نفاق و خونخواری آخوندهای دزد را برملا می کنند توسط هواپیماهای غربی انجام نشده است!!

  • حقیقتگو

    بله در فرصت هائی طلائی که به دست روس ها و چینی ها در سی و چند سال گذشته در ایران بوجود آمد توانستند ساختار حکومت شراکتی شان " روسیه + چینی" را در ایران تحت عنوان حکومت اسلامی آخوندی پایه گذاری کنند. حتی برخلاف خوش باوری غربی ها روسیه و چین توانستند در ایران موشک های دوربرد با کلاهک های اتمی نصب کنند !!! آنچه که بسیار بسیار حائز اهمیت است گفته های پاسدارچی ها < آخوندها در تهدید کردن غربی هاست که انکار نظامیان شوروی و چینی های سابق زبان فارسی یاد گرفته و درست همان جملات و تهدید های قشون نظامی حکومتی شوروی و چینی ها سابق را روانه امریکا و اروپا می کنند!! البته بیرون راندن این دو کشور روسیه و چین از ایران و بدستور آیت الله کارتر دیگر ممکن نیست همانطور که بیرون راندن روسیه و چین از سوریه ممکن نیست و آیت الله حاج حسین اوباما هم کاملا" متوجه فاجعه ای شده است که در ایران و سوریه در قبال همبرگر خوردن و عیش نوش و غرور پوشالی دولتمردان غربی اتفاق افتاده است !! لطفا" دقت کنید که دقیقا" ا جملاتی که از دهان علی خامنه ای و پاسدارچی هاش و بسیجی هاش بیرون می زند همان جملات نظامیان شوروی است !!!