ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه با ائتلاف ضد داعش در سوریه همکاری می‌کند

روسیه و فرانسه در صدد تقویت همکاری برای مقابله با داعش هستند. طبق توافق پوتین و اولاند، اطلاعات سرویس‌های مخفی دو کشور به این منظور با هم مبادله خواهند شد.

روسیه و فرانسه در صدد همکاری بیشتر برای مقابله با داعش هستند. طبق توافق پوتین و اولاند اطلاعات سرویس‌های مخفی دو کشور به این منظور با هم مبادله خواهند شد.

روسیه می‌خواهد در آینده با ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا همکاری داشته باشد. ولادیمیر پوتین در ملاقات با فرانسوا اولاند، اعلام کرد مسکو آماده همکاری تنگاتنگ با فرانسه و ائتلاف یاد شده است.

پوتین یادآوری کرد که روسیه آمریکا را از عملیات خود  علیه داعش در سوریه مطلع می‌کند. او بر همین اساس از آمریکا انتقاد کرد که ترکیه را به عنوان عضو ناتو از حمله به جنگنده سوخوی روسی باز نداشته است. رئیس جمهور روسیه بار دیگر تاکید کرد که اقدام ترکیه در سرنگونی سوخو-۲۴ روسیه خیانت بود.

در ملاقات پوتین و اولاند، مواضع طرفین در باره اپوزیسیون میانه روی سوریه نزدیک بود. هر دو مقام توافق داشتند که باید از حمله به گروه‌های مسلحی که علیه داعش می‌جنگند، خودداری شود.

تا کنون، روسیه همه مخالفان بشار اسد را جزء گروه‌های تروریستی به شمار می‌‌آورد.

در ملاقات پوتین و اولاند از جمله در باره تقویت همکاری فرانسه و روسیه علیه تروریسم تاکید شد. اولاند گفت جنگ داخلی سوریه یک راه حل سیاسی دارد و اسد باید برود. اما پوتین عنوان کرد که مبارزه با داعش تنها در جنگ زمینی میسر خواهد بود و برای همین اسد و ارتش او را باید در نظر گرفت.

فرانسوا اولاند پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین، با رهبران دولتی بریتانیا، آمریکا و آلمان در باره جبهه مشترک مقابله با داعش ملاقات و گفت‌وگو کرده بود. اولاند در ملاقات با پوتین با اشاره به ترورهای پاریس و سقوط هواپیمای روسی در شرم‌الشیخ گفت: «داعش و تروریسم دشمن مشترک ما هستند.»

اولاند و پوتین هر دو در این ملاقات کراوات‌های مشکی بسته بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.