ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تروریست‌های پاریس سلاح خود را از آلمان تهیه کرده بودند»

یک روزنامه آلمانی می‌گوید مقامات فرانسوی معتقدند تروریست‌هایی که در پاریس ۱۳۰ نفر را در شب ۱۳ نوامبر کشتند، سلاح‌های خود را از ایالت بادن ـ وورتنبرگ آلمان تهیه کرده بودند.

یک روزنامه آلمانی می‌گوید مقامات فرانسوی معتقدند تروریست‌هایی که در پاریس ۱۳۰ نفر را در شب ۱۳ نوامبر کشتند، سلاح‌های خود را از ایالت بادن ـ وورتنبرگ آلمان تهیه کرده بودند.

در حملات تروریستی پاریس ۱۳۰ نفر کشته و ۳۵۰ نفر زخمی شدند.

روزنامه «بیلد»، چاپ آلمان در شماره امروز جمعه ۲۷ نوامبر / ۶ آذر خود نوشته است اسناد و مدارک مربوط به این موضوع در اختیار دادستانی آلمان و مقامات این کشور قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش در ۷ نوامبر / ۱۶ آبان، تروریست‌ها چهار سلاح کلاشنیکف، دو تفنگ چینی از نوع AK47 و دو تفنگ صربی (یوگسلاوی سابق) از نوع «زاستاوا M70» از طریق اینترنت از یک  دلال اسلحه در آلمان تهیه کرده‌اند. این سلاح‌ها یا به خود تروریست‌ها و یا به همدستان آن‌ها فروخته شده است.

این گزارش می‌افزاید فروشنده سلاح احتمالاً یک مرد عرب‌تبار ۳۴ ساله است که از آغاز سال جاری میلادی زیر نظر مقامات امنیتی آلمان قرار داشته و دستگیر شده است. پلیس در بازرسی خانه او ۱۶ قبضه اسلحه دیگر یافته است.

روز چهارشنبه ۲۵ نوامبر / ۴ آذر مأموران ویژه پلیس با بازرسی موبایل این مرد از حجم معاملات غیرقانونی او آگاه شده‌اند. چهار ایمیل این فرد نشان می‌دهند که او چهار کلاشنیکف به یک عرب‌تبار در پاریس فروخته است.

تحقیقات در این زمینه منجر به پیگرد قانونی در اشتوتگارت، مرکز ایالت بادن ـ وورتنبرگ شده است.

بازرسان فرانسوی می‌گویند این سلاح‌ها در ترورهای پاریس استفاده شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.