ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردار نقدی: دستگیرشدگان اخیر از آمریکا و جان کری دستور می‌گرفتند

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین می‌گوید دستگیرشدگان اخیر، که او آن‌ها را «جاسوس آمریکا» خواند، اعتراف کرده و گفته‌اند «آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی» گذاشته است.

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین می‌گوید دستگیرشدگان اخیر، که او آن‌ها را «جاسوس آمریکا» خواند، اعتراف کرده و گفته‌اند «آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی» گذاشته است.

محمدرضا نقدی: بعضی از جاسوسان دستگیرشده، تنها با یک واسطه از شخص جان کری دستور می‌گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا نقدی، در نماز جمعه امروز ششم آذرماه از «اعترافات» دستگیرشدگان اخیر خبر داد و گفت: «جاسوسان دستگیرشده از جنس جاسو‌س‌های خبرچین نبوده و جاسوسانی آموزش‌دیده برای عملیات بوده‌اند.»

او گفت بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از اعترافات، «آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی اختصاص داده که ۲۰۰ میلیون دلار آن صرفاً تحت مدیریت شخص جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) هزینه می‌شود.»

فرمانده بسیج افزود: «با اطلاعات دقیق به‌دست آمده؛ بعضی از جاسوسان دستگیرشده، تنها با یک واسطه از شخص جان کری دستور می‌گرفتند.»

نقدی روشن نکرد که منظور او از «جاسوسان دستگیرشده» چه کسانی هستند.

کمتر از یک ماه پیش چهار روزنامه‌نگار به نام‌های آفرین چیت‌ساز، عیسی سحر‌خیز، احسان مازندرانی و سامان صفرزایی توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شدند. این سازمان در اطلاعیه‌ای آن‌ها را «اعضای شبکه نفوذی همکار با دولت‌های متخاصم غربی که در فضای مجازی و مطبوعات کشور فعال بودند» معرفی کرد.

سردار نقدی در نماز جمعه به موضوع «نفوذ» که در ماه‌های اخیر بارها از سوی رهبر جمهوری اسلامی مطرح شده، پرداخت و «فضای مجازی، فمینیسم، گردشگری، شورش‌های خیابانی و انتخاباتی» را از جمله‌ طرح‌های آمریکا «با مدیریت بدون واسطه‌، شخص جان کری» دانست که برای براندازی جمهوری اسلامی به‌کار می‌روند.

پس از بازداشت‌های اخیر چند روزنامه‌نگار در ایران رسانه‌های جمهوری اسلامی، از جمله تلویزیون دولتی بارها علیه آن‌ها اتهاماتی را در زمینه «جاسوسی» و «نفوذ» مطرح کرده‌اند. این اتهامات در حالی بیان می‌شوند که دادگاه دستگیرشدگان هنوز برگزار نشده و بازداشت آن‌ها روند عادلانه‌ای نداشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    مهدی موسوی‌نژاد عضو مجلس در تلویزیون فاش کرد: زمینهای تصرف شده توسط آقازاده‌ها، از ۲۰ هکتار به ۲۰۰ هکتار رسیده است. این عضو مجلس به زمین‌خواری ٬ کوه‌خواری و دریا‌خواری 5هزار آقازاده اشاره کرد که به واسطه شغل پدرشان و دریافت رانت‌های اطلاعاتی اقدام به زمین خواری و دریاخواری می‌کنند. پیش از این اکبر ترکان مشاور روحانی، از دریاخواری گسترده سپاه در کیش و سواحل خلیج فارس اطلاع داده بود.

  • faryad

    تا حالا ضدانقلاب و جاسوس و عامل صیهونیسم و منافق و فتنه گر و....بود.... نفوذی هم اضافه شد

  • Farid

    کری که نجاتتان داد....