ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ششمین مظنون به اقدام تروریستی، در بلژیک بازداشت شد

پلیس بلژیک در پیوند با تحقیقات درباره حملات تروریستی ۱۳ نوامبر در پاریس، ششمین مظنون به مشارکت در یک گروه تروریستی را بازداشت کرد.

پلیس بلژیک در پیوند با تحقیقات درباره حملات تروریستی ۱۳ نوامبر در پاریس، ششمین مظنون به مشارکت در یک گروه تروریستی را بازداشت کرد.

پلیس بلژیک در خیابان‌های بروکسل

به‌گزارش رویترز، مقامات بلژیکی روز جمعه ۲۷ نوامبر / ۶ آذر ضمن اعلام این خبر گفتند این بازداشت روز گذشته (پنج‌شنبه) صورت گرفت و دو نفر دیگر نیز در همین رابطه روز پنج‌شنبه در شهر «ورویه» نزدیک به مرز آلمان، دستگیر شده‌اند. شبکه تلویزیونی آر‌تی‌بی‌اف بلژیک گفته است دو فرد بازداشت‌شده در «ورویه»، پدر و برادر فرد مظنون هستند.

از سوی دیگر، «اتاق شورای دادگاه بدوی بروکسل» اعلام کرد که برای دو مرد مظنون دیگر که روز دوشنبه شناسایی شدند بازداشت پیشگیرانه به‌مدت یک ماه در نظر گرفته است. نام یکی از آن‌ها «علی. اُ» عنوان شده است.

پلیس بلژیک همچنان در جست‌وجوی صلاح عبدالسلام است. عبدالسلام تروریستی است که در بروکسل زندگی می‌کند و در حملات ۱۳ نوامبر در پاریس شرکت داشت. او فردای پس از حملات موفق شد با دو نفر دیگر از مرز فرانسه عبور کرده و وارد بلژیک شود.

دو نفر همراه صلاح عبدالسلام، به پاریس رفته بودند تا او را به بلژیک ببرند. «علی. اُ» ۳۱ ساله متهم شده که صلاح عبدالسلام را منتقل کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.