ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو اسرائیلی در ارتباط با زنده سوزاندن نوجوان فلسطینی محکوم شدند

پس از سوزانده‌شدن او تا هفته‌ها درگیری میان مردم فلسطین و پلیس اسرائیل ادامه داشت و تنها چند روز پس از این واقعه جنگ غزه آغاز شد.

دادگاهی در اسرائیل اتهام دو یهودی اسرائیلی در قتل یک نوجوان فلسطینی را تأیید کرد.

محمد ابوخدیر همان نوجوانی است که سوزاندن او در نهایت به درگیری فلسطین و اسرائیل و جنگ غزه منتهی شد

دوم جولای ۲۰۱۴، نوجوان فلسطینی، محمد ابوخدیر ۱۶ ساله در شرق اورشلیم توسط سه فرد اسرائیلی ربوده و در یک جنگل زنده زنده سوزانده شد.

حکم یکی از سه متهم این پرونده نیز معوق شد. دادگاه اسرائیل پس از آنکه وکیل فرد تبرئه شده پرونده‌ای پزشکی موکلش -مبنی بر عدم سلامت روانی او- را به دادگاه ارائه کرد، حکم سومین متهم را به تعویق درآورد. قرار است ۲۰ دسامبر دادگاه دیگری برای این متهم تشکیل شود.

کشته‌شدن ابوخدیر در سال گذشته باعث شد شورش مردم فلسطین از اورشلیم به دیگر شهر‌ها از جمله کرانه باختری گسترش یابد. پس از سوزانده‌شدن او تا هفته‌ها درگیری میان مردم فلسطین و پلیس اسرائیل ادامه داشت و تنها چند روز پس از این واقعه جنگ غزه آغاز شد.

در جنگ غزه بیش از دو هزار و ۱۰۰ فلسطینی که اغلب غیر نظامی بودند جان خود را از دست دادند. ۷۳ نفر از نیروهای اسرائیلی نیز در جریان این جنگ کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    درود بر اسراییل که عدالت را اجرا کرد. می توانست این کار را نکند و کسی هم پیگیر ماجرا نبود. بسیار نادرند کشورهایی که اجرای عدالت را به این درجه از سیاست و تعصبات جدا کنند. البته قطعاً فلسطین و حزب الله لبنان کشور حساب نمی شوند که بخواهیم در مورد آنها قضاوت کنیم.

  • یه نفر

    3تا دیوانه 3000 نفرو به کشتن دادن

  • شلغم گیر

    دین های خاورمیانه ای چه اسلام و چه یهود و چه مسیح جز خرابی برای بشریت چیزی نداشته اند

  • Simin

    عجیب است که ایرانیان طرفدار اسراییل در کامنتها تشویق نکرده اند