ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درآمد ۱۷ میلیارد تومانی «ایرانسل» و «همراه اول» از زائران اربعین

اعزام هیات‎های عزاداری از ایران به عراق سود سرشاری را نصیب شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه کرده زیرا یک میلیون و صد هزار زائر ایرانی از موبایل‌های خود استفاده می‌کنند.

اعزام هیات‎های عزاداری از ایران به عراق سود سرشاری را نصیب شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه کرده است.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات جمهوری اسلامی ایران، میزان مکالمات تبادل شده میان ایران و عراق در هشت روز نخست آذر به ۱۷ میلیون دقیقه رسیده است.

محمدرضا فرنقی‌زاد به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت: «میزان مکالمات تبادل شده از حدود ۹۰۰ هزار دقیقه در روز نخست آذر ماه به سه و نیم میلیون دقیقه در روز هشتم آذرماه رسیده است».

بنا بر گفته‌های این مقام مسئول میزان مکالمات تبادل شده در هشت روز گذشته حدود سه برابر افزایش یافته است. او گفته است که حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی از شماره تلفن‌های همراه خود در ایران استفاده می‌کنند.

 حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، آمار زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال را یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن اعلام کرده که بیانگر افزایش ۴۷ درصدی به نسبت سال گذشته است.

با توجه به گفته‌های فرنقی‌زاد، این دو شرکت در هشت روز نخست آذر ماه تنها حدود ۱۷ میلیارد تومان از محل تماس‌های تبادل شده میان ایران و عراق درآمد کسب کرده‌اند. علاوه بر این این دو شرکت خدمات پیامک و اینترنت نیز ارائه کرده‌اند، اما آماری در باره میزان استفاده از این خدمات منتشر نشده است.

این دو شرکت پیش از این اعلام کرده بودند که تعرفه‌های میان دو کشور ایران و عراق را کاهش داده‌اند. نرخ مکالمات شرکت همراه اول یک هزار تومان و شرکت ایرانسل ۹۹۹ تومان اعلام شده است.

۵۱ درصد از سهام‌ شرکت ایرانسل در اختیار وزارت دفاع و بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی ایران است. همچنین کنسرسیوم « توسعه اعتماد مبین» که مجموعه‌ای از شرکت‌های وابسته به سپاه پاسداران است، مالک اصلی شرکت ارتباطات سیار، همراه اول به شمار می‌آید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.