ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برلیناله با تازه‌ترین ساخته برادران کوئن افتتاح می‌شود

شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در فوریه ۲۰۱۶ کارش را با فیلم «درود سزار!»، تازه‌ترین ساخته جوئل و ایتن کوئن آغاز می‌کند. این فیلم در ستایش سینماست.

برگزارکنندگان جشنواره فیلم برلین شامگاه گذشته اعلام کردند که شصت و ششمین دوره این جشنواره با تازه‌ترین فیلم برادران کوئن افتتاح می‌شود. این فیلم «درود بر سزار!» نام دارد و موضوع آن درباره سینما در سال‌های شکوفایی‌اش در هالیوود است.

جوئل و ایتن کوئن، برادران فیلمساز آمریکایی

دیتر کوسلیک، مدیر جشنواره فیلم برلین گفته است: «خوشحالم که جوئل و ایتن یک بار دیگر جشنواره فیلم برلین را با یکی از ساخته‌هایشان افتتاح می‌کنند. شوخ‌طبعی، شخصیت‌های منحصر به فرد و مهارت آن‌ها در روایت سینمایی یک داستان تضمینی است برای به هیجان درآوردن تماشاگران. "درود بر سزار!" بهترین شروع برای برلیناله ۲۰۱۶ است.

پیش از این، جشنواره فیلم برلین در سال ۲۰۱۱ با وسترن «شهامت» به کارگردانی جوئل و ایتن کوئن گشایش پیدا کرد. در سال ۱۹۹۸ هم کمدی «لبووسکی بزرگ»، یکی از مشهورترین فیلم‌های برادران کوئن در بخش مسابقه برلیناله شرکت کرده بود.

«درود سزار!» یک فیلم کمدی است که ماجراهای آن در سال‌های دهه ۱۹۵۰ در هالیوود اتفاق می‌افتد. استودیویی در هالیوود قصد دارد فیلمی بسازد به نام «درود سزار!»، اما آدم‌ربایان بازیگر نقش اول این فیلم را می‌ربایند. یک کارگردان سینمای مؤلف، یک روزنامه‌نگار و یک فیلمنامه‌نویس خسته و یک حسابدار، هر یک در این ماجرا نقش ایفا می‌کنند.

جاش برولین، جرج کلونی، تیلدا سوئینتن و فرانسیس مکدارمند از بازیگران تازه‌ترین ساخته برادران کوئن‌اند. «درود سزار!» را شرکت یونیورسال پیکچرز تهیه کرده و جوئل و ایتن کوئن هم به اتفاق هم فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

جشنواره فیلم برلین ۱۱ فوریه ۲۰۱۶ کار خود را آغاز می‌کند و تا ۲۱ فوریه هم ادامه دارد.

پیش‌پرده «درود سزار!» ساخته برادران کوئن و فیلم افتتاحیه برلیناله

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.