ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو تن از کارکنان بیمارستان خمینی‌شهر اصفهان بازداشت شدند

دو تن از کارکنان یک بیمارستان دولتی واقع در خمینی‌شهر اصفهان که صورت پسربچه‌ای را بخیه زده بودند اما به‌دلیل عدم توانایی مالی خانواده کودک، بخیه‌ها را باز کرده و او را به حال خود‌‌ رها کردند؛ بازداشت شدند.

دو تن از کارکنان یک بیمارستان دولتی واقع در خمینی‌شهر اصفهان که صورت پسربچه‌ای را بخیه زده بودند اما به‌دلیل عدم توانایی مالی خانواده کودک، بخیه‌ها را باز کرده و او را به حال خود‌‌ رها کردند؛ بازداشت شدند.

یوسف کریمی، معاون دادستان شهرستان خمینی‌شهر شامگاه یکشنبه ۱۵ آذر به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) گفت که این افراد به دلیل شکایت مادر این کودک، احضار و بازداشت شده‌اند.

متهمان که یک پزشک و یک پرستار هستند پس از تفهیم اتهام بنا به دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند.

معاون دادستان شهرستان خمینی‌شهر می‌گوید که مراجع قضایی «با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد.»

حمیدرضا طلوعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یکشنبه ۱۵ آذر در این‌باره گفته بود: «کودک چهارساله هفته گذشته به دلیل پارگی ناحیه چانه به اورژانس بیمارستان اشرفی اصفهانی در خمینی‌شهر مراجعه و کادر حاضر، سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. در ادامه وقتی می‌بینند مادر بیمار توانایی پرداخت هزینه ۱۵۰ هزار تومانی درمان را برای ترخیص ندارد، با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های پسر چهار ساله را کشیده و بیمار با خونریزی و پارگی چانه از بیمارستان خارج می‌شود.»

به گفته طلوعی، پزشک و پرستاری که این اقدام را انجام داده‌اند، از کار تعلیق شده‌اند.

این اتفاق جمعه ششم آذرماه جاری رخ داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    باید دید اصولا حکم بازداشت در ایران برای چه مواردی صادر می شود؟ در این مورد خاص هیستری ملی ابزار دست قوه قضاییه شده تا افرادی را بازداشت کند وگرنه شکایتی میشد و متهمان احضار می شدند و ... بازداشت برای چه؟

  • faryad

    لابد اينهم نوعى جديد از قسم نامه پزشکى و درمان در زمان ج ا داعشى است! که دکتر ها و يا مسولين بيمارستانى بايد امروز بآن پاى بند باشند! بسى جاى شرمساريست! آيا با يک بچه آخوند هم اينکار را انجام ميدادند?? اما براى مثال آقا مجتبى خامنه اى ميتواند با پول بيت المال بيچاره! حتى زن نازاى خودش را در انگلستان بمعالجه برساند