ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهدی کروبی تحت عمل جراحی پا قرار گرفت

مهدی کروبی، از چهره‌های شاخص مخالفان که از سال ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برد دچار شکستگی پا شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مهدی کروبی، از چهره‌های شاخص مخالفان که از سال ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برد دچار شکستگی پا شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مهدی کروبی از ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ با تصمیم شورای عالی امنیت ملی ایران در بازداشت خانگی به سر می‌برد اما تاکنون محاکمه نشده است.

به گزارش سایت حزب اعتماد ملی، مهدی کروبی هفته گذشته به دلیل «نقص در آسانسور محل حصر و زمین‌خوردگی»، دچار شکستگی مفصل زانوی پای چپ و دوبل ساق پای چپ شد و صبح امروز، سه‌شنبه ۱۷ آذر در بیمارستان عمل شد.

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی ضمن اعلام موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی روی پای پدرش گفت حسین فریدون، برادر و دستیار حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در بیمارستانی که مهدی کروبی بستری بود حضور یافت و با ابلاغ سلام روحانی به او برای پدرش آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

به‌گفته حسین کروبی روز گذشته (دوشنبه) نیز حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان، در جریان پرونده درمانی مهدی کروبی قرار گرفت.

مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ با تصمیم شورای عالی امنیت ملی ایران در بازداشت خانگی به سر می‌برند و جز در موارد استثنایی از جمله «انتقال برای درمان» از خروج آن‌ها از محل حصر جلوگیری می‌شود.

این ششمین عمل مهدی کروبی از زمان حصر خانگی است. پیش از این عمل جراحی دیسک کمر، زانو، مجرای ادرار، چشم و قلب روی او انجام شده بود.

در مردادماه سال جاری عمل چشم مهدی کروبی توسط وزیر بهداشت انجام شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.