ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در بلژیک درج جنسیت افراد در فرم‌های استخدام تغییر کرد

دولت بلژیک اعلام کرد از این پس کسانی که خود را نه "زن" و نه "مرد" می‌دانند در فرم‌های استخدام می‌توانند به جای ذکر جنسیت "زن" یا "مرد" از گزینه "X" استفاده کنند.

دولت بلژیک اعلام کرد از این پس کسانی که خود را نه "زن" و نه "مرد" می‌دانند در فرم‌های استخدام می‌توانند به جای ذکر جنسیت "زن" یا "مرد" از گزینه "X" استفاده کنند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، الکه سلورز، وزیر برابری شانس‌ها در بلژیک درباره این تصمیم دولت که امروز، جمعه ۱۸ دسامبر / ۲۷ آذر گرفته شد، گفت اقدام فوق به‌‌منظور تقویت این پیام صورت گرفت که همه برای کار در خدمات عمومی خوش آمدند.

استیون واندپوت، وزیر خدمات عمومی بلژیک نیز گفت دولت گزینه‌های "زن" و "مرد" را حذف نکرد و گزینه "X" را به آن‌ها افزود چون در برگه استخدام و هنگام امضای قرارداد کار باید جنسیت افراد مشخص شود.

بدین ترتیب از امروز، جمعه ۱۸ دسامبر / ۲۷ آذر در فرم‌های استخدام بلژیک، در کنار کلمات "مرد" و "زن"، "X" نیز اضافه شد. در فرم‌های کاریابی دولتی نیز به این صورت خواهد بود.

دولت بلژیک همچنین کارزاری با عنوان «همه جنسیت‌ها خوش آمدند» راه‌اندازی خواهد کرد تا به‌گفته خانم سلورز «پذیرش لزبین‌ها، گی‌ها، دو جنسیتی‌ها و تراجنسیتی‌ها در محیط کار، به‌لطف آموزش و تربیت ارتقا یابد.»

ازدواج همجنسگراها در بلژیک از سال ۲۰۰۳ آزاد شد و از سال ۲۰۰۶ نیز همجنسگراها حق سرپرستی کودک را به‌دست آوردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.