ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آلودگی هوا در ایتالیا: ممنوعیت استفاده از خودرو در رم و میلان

شهر رم اعلام کرد که برای مبارزه با آلودگی هوا، هرگونه استفاده از خودروهای شخصی در دو روز ۲۸ و ۲۹ دسامبر (۷ و ۸ دی) ممنوع خواهد بود. پیش از رم، شهر میلان نیز چنین تصمیمی را گرفته بود.

شهر رم اعلام کرد که برای مبارزه با آلودگی هوا، هرگونه استفاده از خودروهای شخصی در دو روز ۲۸ و ۲۹ دسامبر (۷ و ۸ دی) ممنوع خواهد بود. پیش از رم، شهر میلان نیز چنین تصمیمی را گرفته بود.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، بر اساس حکم کمیساریای ویژه، فرانچسکو پائولو ترونکا، مسئول اداره شهر رم پس از استعفای شهردار در اوایل ماه نوامبر، ممنوعیت استفاده از خودروهای شخصی از ساعت ۱۰ تا ۱۶ خواهد بود و شامل کلیه وسایل نقلیه موتوری می‌شود.

در مقابل، وسایل نقلیه عمومی در تمام طول دو روز با بلیط روزانه ۱,۵ یورو در اختیار شهروندان رم قرار خواهند داشت.

در میلان همین محدودیت‌ها و امکان رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی با این قیمت ارزان تا روز چهارشنبه ۳۰ دسامبر / ۹ دی اعمال خواهد شد.

آلودگی هوا در رم، میلان و بسیاری از شهرهای ایتالیا از چند هفته پیش از سطح هشدار عبور کرد و فقدان باد و باران مانع از پراکنده شدن ذرات ریز غبار شد.

در رم، برقراری طرح ترافیک به دلیل تعداد وسایل نقلیه‌ی معاف از این محدودیت و عدم کنترل، به نتایج مورد نظر نرسید.

مقامات شهرهای رم و میلان همچنین از شهروندان خواسته‌اند تا وسایل گرمازا را در خانه‌های مسکونی و اداره‌ها بیش از ۱۸ درجه بالا نبرند. بیمارستان‌ها و مدارس از این محدودیت معاف خواهند بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.