ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«ایران به نزدیکی یک ناو آمریکایی شلیک کرد»

آمریکا می‌گوید نیروهای سپاه پاسداران در خلیج فارس راکت‌هایی را در ۱۵۰۰ متری یک ناو هواپیمابر ایالات متحده مورد آزمایش قرار دادند. آمریکا این اقدام را «بسیار تحریک‌آمیز» خواند.

آمریکا می‌گوید نیروهای سپاه پاسداران در خلیج فارس راکت‌هایی را در ۱۵۰۰ متری یک ناو هواپیمابر ایالات متحده مورد آزمایش قرار دادند. آمریکا این اقدام را «بسیار تحریک‌آمیز» خواند.

به‌گزارش آسوشیتدپرس، کایل رینز، سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا شامگاه سه‌شنبه ۲۹ دسامبر /  ۸ دی اعلام کرد که شلیک سپاه پاسداران به نزدیکی ناو هواپیمابر «هری اس. ترومن» روز شنبه ۲۶ دسامبر / ۵ دی در تنگه هرمز صورت گرفته است.

رینز گفت به‌هنگام شلیک راکت‌ها ناو آمریکایی در حال گذر عادی روزانه خود در این منطقه بوده است.

به‌گفته سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا، سپاه پاسداران شلیک‌های خود را تنها در فاصله کم ۲۳ دقیقه به اطلاع رساند و ناو هواپیمابر گاه تا ۱۵۰۰ متر بیشتر با شلیک راکت‌ها فاصله نداشت. با این حال شلیک‌ها مستقیم به سمت ناو آمریکایی نبوده است.

او گفت این اقدام «خطرناک و غیرحرفه‌ای بود» و کشتی‌های تجارتی نیز در آن نزدیکی بودند.

ناو هواپیمابر «هری اس. ترومن» از سوی دو کشتی جنگی ائتلاف جهانی علیه داعش در تنگه هرمز همراهی می‌شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    امریکا میدونه که این موشک پرونی ها مصرف داخلی در ایران داره و از قبل هم می دونستن این تاتر اتفاق می افته و درست شبیه نوک زدن مرغ هاست ! اینکه فقط و فقط موشک پرونی های سپاه شیطان پرستان برای عقده پرانی های و اثبات نوکری پوتینه و اگر حقیقتا" سپاه شیطان پرستان جرات داشت همان موشک ها درست به هدف می زند و نه برای تماشا کردن و خندیدن سربازان امریکائی !! امپریالیست های غربی هم با ساز و دهل های تبلیغاتی شون طوری جریان رو برای جماعت بنده آخوند شدگان آب و تابش میدن که انکار از قدقد کردن مرغ ها ترسیدن !!