ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیراندازی در زادگاه شیخ النمر و کشته شدن یک نفر

پلیس عربستان سعودی از تیراندازی در شهر عوامیه، زادگاه شیخ نمر باقر النمر، روحانی شیعه که به دست حکومت عربستان سعودی روز شنبه گذشته اعدام شد، خبر داد و گفت یک غیرنظامی کشته و یک کودک زخمی شدند.

پلیس عربستان سعودی از تیراندازی در شهر عوامیه، زادگاه شیخ نمر باقر النمر، روحانی شیعه که به دست حکومت عربستان سعودی روز شنبه گذشته اعدام شد، خبر داد و گفت یک غیرنظامی کشته و یک کودک زخمی شدند.

صبح امروز دوشنبه ۴ ژانویه / ۱۴ دی خبرگزاری رسمی عربستان سعودی ضمن اعلام این خبر گفت که این تیراندازی شب گذشته، دیروقت و در حین اعتراضات به اعدام شیخ المنر رخ داده و در جریان آن یک نفر کشته شده است.

این خبرگزاری به نقل از یک سخنگوی پلیس در استان شرقی عربستان سعودی آورده است که نیروهای امنیتی در جست‌وجوی عوامل این «اقدامات تروریستی» هستند.

عوامیه شهرکی در منطقه قطیف در استان شرقی عربستان سعودی است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گفته است افراد مسلح به سوی پلیس شلیک کرده و یک غیرنظامی به نام علی عمران الداود کشته و کودکی هشت ساله زخمی شده است. مخالفان می‌گویند شلیک از سوی نیروهای امنیتی بوده و در شبکه‌های اجتماعی از علی عمران الداود به عنوان «شهید» یاد می‌کنند.

خبرگزاری سعودی افزوده است کودک زخمی‌شده به بیمارستان منتقل شده و وضعیت جسمانی او مناسب است. در رابطه با این تیراندازی نیز پرونده‌ای تشکیل شده است.

عربستان سعودی در روز شنبه ۴۷ نفر، از جمله شیخ نمر باقر النمر روحانی شیعه را به اتهام تروریسم اعدام کرد. در پی اعدام شیخ النمر، اعتراضاتی در استان‌ قطیف و شهر عوامیه شکل گرفت. معترضان اعدام شیخ النمر را محکوم کردند و در شهر قطیف عزای عمومی اعلام شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.