ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«۴۶ درصد استفاده‌کنندگان از شبکه‌های ماهواره‌ای در ایران جوانان هستند»

محمد آقاسی، رئیس مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی ایران می‌گوید ۴۶ درصد استفاده‌کنندگان از شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور جوانان بین ۱۸ تا ۲۲ سال هستند.

محمد آقاسی، رئیس مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی ایران می‌گوید ۴۶ درصد استفاده‌کنندگان از شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور جوانان بین ۱۸ تا ۲۲ سال هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آقاسی گفت بر پایه نظرسنجی که سازمان افکارسنجی جهاد دانشگاهی انجام داده ۳۸ درصد از مردم کشور اعلام کردند که از شبکه‎های ماهواره‎ای استفاده می‎کنند.

به گفته او، استفاده از شبکه‎های ماهواره‎ای توسط مردم ایران «لزوماً به معنای اعتماد به ماهواره نیست و دلایل متعددی از جمله عملکرد ناموفق صداوسیما دارد.»

عظیم دارایی‌فاضلی، عضو انجمن روان‌شناسان ایران خرداد امسال گفته بود که بیش از ۹۰ درصد از ایرانیان شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا می‌کنند.

همچنین به گفته علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۷۰ درصد مردم در تهران از شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.

استفاده از تجهیزات دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای در ایران ممنوع است و «جرم» قلمداد می‌شود اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که مردم به این قانون بی‌اعتنا هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.