ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۰ میلیارد تومان حقوق ۱۲۰۰ کارگر کارخانه آی‌تی‌آی شیراز پرداخت نشده است

هاشم شمشیری، نماینده کارگران کارخانه مخابراتی آی‌تی‌آی شیراز می‌گوید که حقوق و سنوات هزار و ۲۲۶ کارگر این کارخانه که ۳۰ میلیارد تومان است، از سال ۱۳۸۵ تاکنون، پرداخت نشده است.

هاشم شمشیری، نماینده کارگران کارخانه مخابراتی آی‌تی‌آی شیراز گفت که حقوق و حق‌سنوات ۱۲۲۶ کارگر این کارخانه از سال ۱۳۸۵ تاکنون که ۳۰ میلیارد تومان است، پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارخانه آی‌تی‌آی شیراز از جمله کارخانه‌هایی است که بعد از واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکل شد و در نهایت تعطیل گردید.

مهزاد مؤیدی، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس گفت که صاحبان این کارخانه قصد راه‌اندازی مجدد این کارخانه را ندارند، بلکه به‌دنبال استفاده از زمین این کارخانه برای ساخت‌وساز هستند.

به گفته نماینده کارگران کارخانه مخابراتی آی‌تی‌آی شیراز «تنها راه رسیدن کارگران به مطالباتشان برگزاری مزایده فروش این کارخانه است.»

شمشیری افزود: «ما با برگزاری مزایده مشکلی نداریم اما مطالبات ما نیز مانند بدهی‌ بانک‌ها و تأمین ‌اجتماعی باید به‌روز محاسبه و پرداخت شود.»

به گفته او اگر مطالبات ۳۰ میلیارد تومانی کارگران به نرخ روز محاسبه گردد، این رقم تا سه برابر افزایش پیدا می‌کند.

در سال‌های اخیر ده‌ها کارخانه و واحدهای صنعتی و کارگاه‌های تولیدی در ایران تعطیل شده‌اند.

بر پایه گزارش اتاق بازرگانی ایران و بر اساس بررسی‎های میدانی در استان‎های مختلف ۴۰ تا ۶۰ درصد واحدهای تولیدی ورشکسته و تعطیل شده‎اند، ۲۰ درصد به حالت نیمه تعطیل درآمده و با کاهش تولید روبرو شده‎اند و تنها ۲۰ درصد واحدهای تولیدی فعال‎اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.