ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته و زخمی شدن سه کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع

سقوط سه کارگر در دو حادثه جداگانه در شهرستان زرند در کرمان، سبب مرگ یکی از کارگران، به کما رفتن یکی دیگر و آسیب دیدن دست کارگر دیگرسوم شد.

سقوط سه کارگر در دو حادثه جداگانه در شهرستان زرند در کرمان، سبب مرگ یکی از کارگران، به کما رفتن یکی دیگر و آسیب دیدن دست کارگر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، این سه کارگر در پروژه فولاد زرند به کار مشغول بودند که از ارتفاع سقوط کردند.

مهرداد پارسایی، سرپرست اداری و پشتیبانی شرکت قائم الرضا در پروژه فولاد زرند ایرانیان، ضمن اظهار تاسف از حادثه روی داده در این پروژه گفت: ماهیت پروژه‌های صنعتی به شکلی است که امکان بروز حادثه در آن وجود دارد و در پروژه‌های این چنینی جلوگیری از حادثه به صورت مطلق امکان پذیر نیست.

به گفته او در شرایط کاملا ایمن نیز ممکن است چنین حوادثی به دلیل خطای انسانی و یا عدم رعایت موارد ایمنی اتفاق بیفتد.

کارگر متوفی، ۲۸ سال سن داشته و کار نصب تجهیزات در ارتفاع را انجام می‌داده است.

پارسایی درباره کارگر متوفی گفت که او جزو پیمانکاران پروژه نیز بوده است. او  افزود:« این فرد تجربه کمی نداشت و حتی چندی پیش بر اساس ارزیابی عملکرد واحد ایمنی پروژه به عنوان کارگر ایمنی نمونه معرفی شده بود».

سرپرست اداری و پشتیبانی پروژه فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه حادثه می‌تواند برای هر کس حتی افراد با تجربه نیز رخ دهد، گفت:« کار نصب در ارتفاع معمولا توسط افراد متبحر انجام می‌شود و فرد فوت شده در این زمینه دارای تجربه بوده است».

او درخصوص آسیب دو کارگر دیگر نیز گفت که این افراد از کارگران پیمانکاری شرکت آب و خاک بودند که یکی از آن‌ها از ناحیه دست دچار آسیب جزئی شده و دیگری نیز سطح هوشیاری‌اش بهتر شده است.

میزان مرگ‌ومیر کارگران به علت ناایمنی محیط کار در تمام استان‌های کشور بالاست. سالانه نزدیک به ۱۰ هزار تن در ایران بر اثر حوادث و بیماری‌های شغلی جان خود را از دست می‌دهند.

آمار سازمان جهانی کار نشان می‌دهد که سالانه ۳۶۰ میلیون حادثه شغلی در جهان اتفاق می‌افتد که از این تعداد دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن جان خود را از دست می‌دهند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.