ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۶ نفر در پیوند با درگیری‌ شوش بازداشت شدند

رضا نجاتی، فرماندار شوش از دستگیری ۱۶ نفر در ارتباط با درگیری اخیر شهرک بهرام شوش خبر داد.

رضا نجاتی، فرماندار شوش از دستگیری ۱۶ نفر در ارتباط با درگیری اخیر شهرک بهرام شوش خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا نجاتی امروز سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت درگیری روز شنبه در شوش خوزستان بر خلاف آن‌چه رسانه‌ها اعلام کردند بر سر مسائل انتخاباتی و بین هواداران دو کاندیدای انتخابات مجلس نبوده است.

فرماندار شوش گفت: «زمان انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فرا نرسیده است که مطرح شود درگیری شوش، انتخاباتی بوده است.»

این در حالی است که رحمان موسوی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان شامگاه شنبه سوم بهمن، روز حادثه، گفته بود که «تبلیغات انتخاباتی» در شوش باعث درگیری هواداران دو تن از نامزدها شد و طرف‌های درگیری همگی از اعضای یک طایفه بودند.

در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

رضا نجاتی گفته است قاتل و مقتول با یکدیگر فامیل و ساکن یک منطقه بوده‌اند و علت و انگیزه درگیری از سوی دستگاه‌های مربوطه در حال بررسی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمدی

    آخه دروغ به خورد مردم از زبان فرماندار یک شهر چه معنی میدهد؟درسته قانونا زمان تبلیغات فرا نرسیده ولی همه ما وخود فرماندارمحترم هم میداندکه از خیلی وقت پیش اینهمه حرکات تبلیغی از قبیل مهمان داریها وجلسات در مساجد ومنازل در روستاها شروع شده واین در گیری هم بخاطر دعوت یکی از نامزدها در منزل شخصی بوده که طرفداران کاندید رقیب به خانه فرد مورد نظر هجوم برده وطرف هم بخاطر دفاع از خود وخانواده با آنها درگیر شده که این اتفاق پیش آمده است پس لطفا چون نمیتوانید از تبلیغات خارج از قانون جلوگیری کنید مردم را نادان جلوه ندهید