ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف یک گور جمعی در رمادی

پلیس عراق در شهر آزاد شده رمادی یک گور جمعی کشف کرد که در آن دست‌کم ۴۰ جنازه یافت شد. در میان کشته‌شدگان کودکان نیز دیده می‌شوند.

پلیس عراق در شهر آزاد شده رمادی یک گور جمعی کشف کرد که در آن دست‌کم ۴۰ جنازه یافت شد. در میان کشته‌شدگان کودکان نیز دیده می‌شوند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، این افراد احتمالاً در زمانی که گروه «دولت اسلامی» (داعش) رمادی را تصرف کرد کشته شده‌اند. داعش در ماه مه سال گذشته میلادی رمادی را به تصرف خود در آورد.

پلیس عراق در روز چهارشنبه ۲۷ ژانویه / ۷ بهمن تصاویر این گور جمعی را در فیس‌بوک منتشر کرد. برخی از جنازه‌ها بر اثر گذشت زمان تجزیه شده بودند. نمایندگان دولت عراق نیز درستی این تصاویر را تأیید کرده‌اند.

ارتش عراق با کمک ائتلاف جهانی علیه داعش به‌رهبری آمریکا رمادی را در ماه دسامبر بازپس گرفتند. به‌دلیل ویرانی‌های زیاد و تله‌های انفجاری باقی مانده هنوز ساکنان این شهر موفق به بازگشت نشده‌اند.

پیش از این در مناطق دیگری که از داعش بازپس گرفته شدند چندین گور جمعی کشف شده بود. در شهر کردنشین سنجار (شنگال) واقع در شمال عراق نیز که در ماه نوامبر آزاد شد چندین گور جمعی کشف شد که در میان آن‌ها جنازه بسیاری از زنان دیده می‌شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    لطفا پلیس عراق بعد از کشف گور دستجمعی در رمادی یک سری هم به هزارها گورهای دستجمعی در ایران بزند.