ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تأیید صلاحیت هزار تن از اصلاح‌طلبان تکذیب شد

منابع خبری می‌گویند لیست هزار نفری اصلاح‌طلبانی که گفته شده از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند، واقعیت ندارد.

منابع خبری می‌گویند لیست هزار نفری اصلاح‌طلبانی که گفته شده از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند، واقعیت ندارد.

روزنامه شرق، امروز شنبه ۱۰ بهمن در گزارشی نوشت که این خبر در کانال‌های تلگرامی منتشر شده و فعالان اصلاح‌طلب آن را تکذیب کرده‌اند.

الیاس حضرتی و مهدی نادمی دو تن از اصلاح‌طلبانی هستند که پیشتر از سوی هیأت‌های نظارت وابسته به شورای نگهبان ردصلاحیت شده بودند اما اکنون نام آن‌ها در لیست هزار نفره‌ای قرار دارد که گفته شده شورای نگهبان، صلاحیت‌شان را تأیید کرده است.

این دو کاندیدای اصلاح‌طلب گفته‌اند که نامه‌ای رسمی در مورد این‌که صلاحیت‌شان برای حضور در انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان تأیید شده باشد، دریافت نکرده‌اند.

بیش از ۱۲ هزار تن در انتخابات مجلس که اسفند سال جاری برگزار می‌شود، کاندیدا شده بودند اما هیأت‌های نظارت بیش از هشت هزار تن از آنان را تأیید نکردند. اصلاح‌طلبان در این انتخابات سه هزار کاندیدا داشتند که تنها صلاحیت ۳۰ تن از آنان تأیید شده است.

فعالان اصلاح‌طلب می‌گویند قصد ندارد انتخابات را تحریم کنند و برای انتشار فهرست‌های انتخاباتی منتظر اعلام نتایج اعتراضات کاندیداها در ۱۷ بهمن جاری هستند.

مقام‌های دولتی نیز می‌گویند که با رهبر جمهوری اسلامی و شورای نگهبان رایزنی‌ کرده‌اند تا ردصلاحیت‌شدگان، از سوی شورای نگهبان تأیید شوند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    معاون امنیتی دادستان کل رد صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان را تهدید کرد که اگر موجب تشویش اذعان عمومی شوند تحت تعقیب قرار می‌گیرند. وی که سید مرتضی بختیاری نام دارد روز 8بهمن94 گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر برای کاندیداتوری مجلس ثبت‌نام کردند که نکته‌هایی دارد!. این افراد می‌دانستند رد صلاحیت می‌شوند!! اما با این نیت ثبت‌نام کردند تا به‌عنوان اهرم بر علیه شورای نگهبان از آن استفاده کنند و این جفای به انقلاب و نظام است ! و اگر این اقدام آنها موجب تشویش اذهان عمومی و چنددستگی شود قطعاً قابل تعقیب قضایی بوده ! و از دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی درخواست دارم جلوی این رفتارها را بگیرند تا برای نظام هزینه‌ای نداشته باشد

  • حقیقتگو

    ای که تف به غیرت تون قدری از مخالفان بشار اسد یادبگیرید لاس زدن و التماس کردن با استبداد گر و جنایت کار و چپاولگر اشغال گر حاکم بر ایران چه معنی داره ؟ چی بوده و چی هست که اصلاح شدن حوبه ؟ سیاه و سیاهی ارتجاع که وجود و ماهیتش سیاهه چه به روشنی و شفافی؟ چه فکر می کنید اروپائی و روسی و چینی که سیب های سرخ " میلیاردهادلار قرارداد های بی نام نشان" از چلاق ها " ارتجاع سیاه آخوندها" تحویل می گیرند نمی خواهند یک ایرانی در ایران مغز و چشم و گوش و دهانی داشته باشد که مانع از چپاول ایران شوند!! مشکل در ایران: اقلیت خائن و خودفروش و اکثریت نادان و بی غیرت = امید داشتن به دمکرات شدن آخوند"ربات چپاولگر و ایرانی کش تمام اتوماتیک خارجی ها با پوشش استتاری عبا و عمامه " !!!