ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سوشا مکانی از حضور در مسابقه‌های فوتبال محروم شد

بر اساس دستور بازپرس پرونده سوشا مکانی، این دروازه‌بان تیم پرسپولیس تنها می‌تواند در تمرینات این تیم شرکت کند و تا اطلاع ثانوی حق بازی و حضور در میادین رسمی را نخواهد داشت.

سوشا مکانی با دستور بازپرس پرونده‌اش از حضور در تمامی میادین فوتبال محروم شد. البته او می‌تواند در تمرین‌های تیمش شرکت کند.

این خبر را خبرگزاری میزان به‌عنوان پایگاه خبری قوه قضاییه، به نقل از یک منبع موثق منتشر کرده است.

سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، پس از انتشار عکس‌های خصوصی‌اش از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد و سر از زندان اوین درآورد. او پس از یک هفته با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

خبرگزاری میزان در آن‌چه درباره این فوتبالیست منتشر کرده، آورده است: «البته مکانی می‌تواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اما حق بازی کردن و حضور در میادین رسمی ورزشی را نخواهد داشت.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در اساسنامه خود به‌صراحت دخالت نهادهای دولتی و حکومتی را در امور فوتبال محکوم و ممنوع کرده است و پیش‌ از این و در سال ۱۳۸۵، عضویت فدراسیون فوتبال ایران در فیفا به دلیل آن‌چه دخالت دولت در امور اجرایی فدراسیون فوتبال خوانده‌شده بود، به حالت تعلیق درآمد.

بر اساس اساسنامه فیفا و فدراسیون‌های تابعه، تمامی احکام انضباطی و محرومیت‌های بازیکنان از حضور در میادین فوتبال باید با حکم باشگاه‌ها یا کمیته انضباطی فدراسیون هر کشور صورت بگیرد و در صورت نیاز، به تایید فدراسیون جهانی فوتبال برسد.

حالا دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی، با حکم بازپرس پرونده از حضور در مسابقه‌های فوتبال محروم شده است و این دستور ،در نامه‌ای به اطلاع حراست فدراسیون فوتبال، مدیر باشگاه پرسپولیس و رییس سازمان لیگ رسیده است.

بهنام علی محمدی، وکیل مدافع پیشین این فوتبالیست، پیش‌ از این به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفته بود که هکر صفحه تلگرام سوشا شناسایی‌ شده که یک نوجوان ۱۶ ساله است، اما تا امروز نیروی انتظامی و قوه قضاییه هیچ اطلاعاتی در مورد برخورد با فردی که به اطلاعات خصوصی سوشا مکانی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را منتشر کرده، ارائه نکرده‌اند.

روز سه‌شنبه، سیزدهم بهمن نیز عادل فردوسی، گزارشگر بازی پرسپولیس و سپاهان در جریان گزارش این بازی گفت: «باشگاه پرسپولیس ۶۰ درصد از قرارداد سوشا مکانی را به دلیل مسائل اخلاقی و انضباطی کسر کرده است.»

جرم دروازه‌بان پرسپولیس، احتمالا "منتشر شدن عکس‌های خصوصی او در فضای مجازی است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    پلیس و قوه قضاییه خیلی با این فوتبالیست ها با مدارا برخورد میکنه. درست نیست که به یه دختر معصوم تو کوچه گیر بدن که روسریت کجه و ببرنش کلانتری و هزار مصیبت دیگه ولی یه مشت آدم بیسواد و بی اخلاق رو به دلیل اینکه چهره ورزشی هستن رها کنن فی امان خدا که هر کاری می خوان بکنن. اگر محتسبی هست ( که می خوام صد سال سیاه نباشه) باید برای همه و ظلمش علی السویه باشه. جالب اینه که فوتبال ایران یکی از ورشکسته ترین و افتخار نیاورترین رشته های ورزشی این کشور هم هست.