ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بریتانیا تا یک ماه دیگر صدور ویزا در تهران را از سر می‌گیرد

در دیدار وزیران امور خارجه ایران و بریتانیا دو کشور اعلام کردند بخش ویزای خود را در چند هفته آینده راه‌اندازی خواهند کرد.

در دیدار وزیران امور خارجه ایران و بریتانیا دو کشور اعلام کردند بخش ویزای خود را در چند هفته آینده راه‌اندازی خواهند کرد.

فیلیپ هاموند و محمدجواد ظریف وزیران امور خارجه بریتانیا و ایران

فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه بریتانیا روز جمعه ۵ فوریه / ۱۶ بهمن در دیدار با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود در لندن اعلام کرد که سفارت این کشور در تهران تا پایان ماه جاری میلادی بخش خدمات صدور ویزای خود را راه‌اندازی خواهد کرد.

محمدجواد ظریف نیز گفت در «چند هفته آینده» فعالیت بخش صدور ویزا در سفارتخانه ایران در لندن از سر گرفته خواهد شد.

سفارت بریتانیا در روز ۲۳ اوت ۲۰۱۵ / اول شهریور سال جاری با حضور وزیر خارجه بریتانیا در تهران بازگشایی شد اما بخش صدور ویزای آن هنوز راه‌اندازی نشده است.

این سفارت آذرماه سال ۱۳۹۰ و در پی حمله همزمان جمعی از معترضان – که برخی از رسانه‌ها از آن‌ها به عنوان دانشجویان بسیجی یاد کردند - به محل سفارت در خیابان فردوسی و اقامتگاه سفیر و کارکنان سفارت در خیابان قلهک تهران، تعطیل شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ناصری از تهران

    دوستان ناشناس سلام. اجازه دهیدم تا پیش از آنی که دوباره به زندتان برگردم این پیام رحمت امام خمینی ره را برایتان بگذارم. نمی دانم چه به روزم خواهد امید اما دو امید دارم. اول اینکه رادیو زمانه قبول کند تا این پیام را زیر چنیدن مطلب در چند صفحه بنویسم. دیگر اینکه هر کسی می تواند این فیلم را برای دیگران بفرستد. کسانیکه دستشان باز است آنرا روی کلید USB ; CD ; DVDضبط کنند و بدیگرا برسانند. با تشکر زندانی سیاسی https://www.youtube.com/watch?v=J1Pi5RXatUo