ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توییتر حساب کاربری ۱۲۵ هزار داعشی را بسته است

مسئولان توییتر می‌گویند این شرکت برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به شکایات و گزارشات کاربران، تعداد افراد تیم مسئول رسیدگی به شکایات را افزایش داده است.

توییتر حساب ۱۲۵ هزار کاربر این شبکه اجتماعی را از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با داعش» مسدود کرده است.

عکس: آرشیو

خبرگزاری رویترز جمعه پنجم فوریه/ ۱۶ بهمن گزارش داد، توییتر تنها زمانی اقدام به بستن یک حساب کاربری می‌کند که دیگر کاربران آن را به توییتر «گزارش» داده باشند.

مسئولان توییتر می‌گویند این شرکت برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به شکایات و گزارشات کاربران، تعداد افراد تیم مسئول رسیدگی به شکایات را افزایش داده است.

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک طی سال گذشته سطح نظارت خود را بر آن دسته از حساب‌های کاربری بالا برده‌اند که مطالبی با محتوای «بحث برانگیز» منتشر می‌کنند.

مدیران این شبکه‌ها می‌گویند که از سوی دستگاه‌های قضایی زیر فشار هستند که موارد «فعالیت‌های تروریستی» شبکه‌های خود را به محاکم قضایی گزارش دهند.

توییتر اولین بار طی یک سال گذشته است که به طور رسمی  از تلاش‌های این شبکه برای جلوگیری از فعالیت کاربران مرتبط با داعش خبر می‌دهد. با این حال مسئولان توییتر در وبلاگ رسمی این شرکت نوشتند تنها در «شرایط مناسب» حاضر به همکاری با مراجع قانونی است.

گروه‌های اسلام‌گرای تندرو از جمله داعش بیشتر خبرها و پیام‌های خود را از طریق حساب‌های کاربری اعضای خود در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک اعلام می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.