ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل حملات هوایی به غیرنظامیان سوریه را محکوم کرد

سازمان ملل نسبت به حملات هوایی به بیمارستان‌ها و مدارس در سوریه اظهار نگرانی کرد.

سازمان ملل نسبت به حملات هوایی به بیمارستان‌ها و مدارس در سوریه اظهار نگرانی کرد.

کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در ژنو روز سه‌شنبه ۱۶ فوریه / ۲۷ بهمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که گسترش درگیری‌ها در اطراف حلب و «حملات هوایی شنیع» باید متوقف شوند .

صبح روز گذشته، دوشنبه ۱۵ فوریه/ ۲۶ بهمن در چندین حمله هوایی به شمال سوریه، در شهرهای اعزاز و معمره‌النعمان دو بیمارستان وابسته به سازمان پزشکان بدون مرز و یک مدرسه ویران شدند.

در حملات به این دو بیمارستان ۵۰ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. سازمان پزشکان بدون مرز رژیم سوریه را عامل این کشتار دانست و دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن است روسیه را مسئول بمباران خواند.

با این حال دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، روز سه‌شنبه اتهام دیده‌بان حقوق بشر سوریه علیه روسیه را غیرقابل قبول خواند.

از سوی دیگر ریاض حداد، سفیر سوریه در مسکو آمریکا را مسئول این کشتار دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • گودرزی

    میشه اردوغان باشی و هر چقدر آدم دلت خواست بکشی و کسی هم صداش در نیاد. و میشه اسد باشی و در نکوهش جنایت های منسوب بهت ( ملغمه ای از راست و دروغ) تعزیه بگیرن! نه که یکی دموکرات و انسان و دیگری عکس باشد. هر دو به غایت یکی هستند. اما! گر در یمنی چو با منی پیش منی گر پیش منی چو بی منی در یمنی --- کافی است که در جبهه ما باشی تا روی هر جنایتت خاک بدیم. بشار هم اگه با ما بود، روی هر جنایتش ماله می کشیدم و یا دست کم صم بکم می موندیم.