ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردار جزایری: وزارت خارجه جلوی فتنه‌گری انگلیس را بگیرد

واکنش به کارزار رای سلبی بالا می‌گیرد. معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت سکوت وزارت خارجه در برابر انگلیسی‌ها شبهه‌آور است و انتظار می‌رود دولت در این زمینه و بستن "صدای شیطان" اقدام کند.

اعتراض اصولگرایان به کارزار رای سلبی بالا می‌گیرد. معاون ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید سکوت وزارت خارجه در برابر انگلیسی‌ها شبهه‌آور است و انتظار می‌رود دولت در این زمینه و بستن "صدای شیطان" اقدام کند.

صدای اعتراض اصولگرایان به کارزار "رای سلبی" در انتخابات خبرگان بالاتر می‌رود. خبرگزاری تسنیم صبح دوشنبه سوم اسفند به نقل از سردار مسعود جزایری نوشت: «انگلیسی‌ها مدت‌ها به بهانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورا در امور داخلی ایران مداخله می‌کنند و متاسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمی‌کند.»

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خواستار آن شده که "دخالت آشکار بی‌بی‌سی" در مسائل داخلی ایران با پاسخ قاطع و در خور روبرو شود و وزارت خارجه بیش از این اجازه "فتنه‌گری" به انگلیسی‌های "شیطان صفت" را ندهد.

در همین زمینه، محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس در همایش اصولگرایان در کاشان گفت: «اگر انگلیس یا آمریکا از فردی که سرلیست است یا گروهی که معرفی کننده لیست‌های خبرگان است حمایت می‌کند، توقع داریم آن افراد رسما این اقدام را محکوم کنند.»

باهنر شامگاه یکشنبه دوم اسفند عنوان کرد که در انتخابات پیش رو انگلیس و آمریکا با هدف ایجاد تفرقه عنوان می‌کنند که مردم به چه کسی رای بدهند و به چه کسی رای ندهند.

پیش‌تر نیز حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در اهواز گفته بود که حمایت دولت انگلیس از یک لیست انتخاباتی، "هشداردهنده" و یادآور دیگ پلوی سفارت انگلیس در زمان مشروطیت است.

این مواضع پس از اظهارات کاظم صدیقی، در نماز جمعه تهران بیان می‌شوند که عنوان کرد انگلیس و آمریکا در شبکه‌های فارسی زبان در صدد چیدن پر و بال رهبری هستند: «دشمن پس از آن که از تحریم انتخابات ناامید شد ملت را برای حضور پای صندوق‌ها رای دعوت می‌کند... جسارت و بی‌حیایی آنها به جایی رسیده که می‌گویند به چه کسی رای دهید و به چه کسی رای ندهید.»

کارزار"رای سلبی" در انتخابات خبرگان با هدف مشارکت گسترده مردم برای پیشگیری از ورود جنتی، یزدی و مصباح (مثلت جیم) در تهران و صادق لاریجانی در مازندران به راه افتاده است.

صبح دوشنبه سوم اسفند، در نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز پرسشی پیرامون "شیطنت شبکه رسانه‌ای انگلیس" در انتخابات ایران طرح شد. حسین جابری انصاری، در پاسخ به این سوال گفت: « ملت ایران نیاز به نصایح بازیگران خارجی ندارد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    بی بی سی فقط وقتی خوب است که بیانیه های خمینی را روزی 5000 بار بخواند و به دروغ از کشته های ارتش شاهنشاهی در خیابانهای تهران افسانه باقی کند.

  • محمد

    عجب ترسی به جان اقاین افتاده. توقع داشتید چی بشه؟ وقتیی شما افراد مورد اعتماد مردم را به صورت عیر قانونی رد صلبحیت میکنید. چس مردم هم به تلافی ان تلاش میکنند شما ادمها مرتجع قانون شکن و دزد را از مجلس بیرون کنند انوقت مصباح یزدی بگه مردم چه کتره اند ؟ ما هم میگیم مردم ولی نعمت شما ها هستند و زورشان به همه تان میرسه