ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنتی: شیاطین دنبال کم کردن اختیارات رهبری بودند که رد صلاحیت شدند

آیت‌الله جنتی گفت که شورای نگهبان در تعیین صلاحیت نمایندگان انتخابات مجلس دهم، هرکس را که «کوچک‌ترین ربطی به فتنه ۸۸» داشت رد صلاحیت کرده است.

آیت‌الله جنتی در یادبود ۴۶ نیروی ایرانی کشته‌شده در جنگ داخلی سوریه گفت که شورای نگهبان در تعیین صلاحیت نمایندگان انتخابات مجلس دهم، هرکس را که «کوچک‌ترین ربطی به فتنه ۸۸» داشته رد صلاحیت کرده است.

آیت‌الله احمد جنتی در ورامین در مراسم کشته‌شدگان ایرانی در جنگ سوریه

شب سه شنبه ۴ اسفندماه، جنتی - دبیر شورای نگهبان- در مصلی «حضرت صاحب‌الزمان» شهر ورامین سخنرانی کرد و در مورد رد صلاحیت‌ها توضیح داد.

هرکس به جنبش سبز ربط داشت

جنتی با اشاره به جنبش سبز در سال ۱۳۸۸ ضمن نفرین کردن کسانی که «انتخابات را زیر سئوال بردند»، گفت: «آن آمار بالای شرکت‌کننده آبرو و افتخار برای این مملکت بود، آن وقت با ادعای تقلب ۸ ماه مملکت را به آتش کشیدند.»

دبیر شورای نگهبان خسارت‌های جمهوری اسلامی پس از جنبش سبز را با خسارات جنگ ایران و عراق مقایسه کرد و گفت که حامیان جنبش سبز حق ندارند در ایران کمترین پستی بگیرند: «هنوز هم پررویی می‌کنند، افرادی از این فتنه‌گرها را به پست‌هایی می‌گمارند که این پست‌ها غصبی است، این‌ها حق ندارند کمترین پستی در این نظام بگیرند.»

او درباره رد صلاحیت کاندیدهای مجلس خبرگان هم توضیح داد: «عده‌ای شیاطین می‌خواستند افرادی را در خبرگان بگذارند که اختیارات رهبری را کم کنند، شورای نگهبان تا توانست این‌ها را رد کرد.»

حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی یکی از این افراد است که صلاحیتش تأیید نشده است. در انتخابات خبرگان ۸۰۱ تن داوطلب نامزدی در انتخابات خبرگان شدند که از این میان تنها ۱۶۶ نفر برای ۸۸ کرسی این مجلس تأیید شدند. شورای نگهبان مجدد شمار دیگری از این ۱۶۶ تن را نیز در بررسی دوباره رد صلاحیت کرد و شماری از رد صلاحیت‌شدگان را تأیید کرد.

تکرار تز «نفوذ» غرب

جنتی با تکرار تز «نفوذ» گفت که «خدا جلوی نفوذ را می‌گیرد.» مسئله «نفوذ» در پی توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۵+۱ توسط رهبر جمهوری اسلامی مطرح شد. خامنه‌ای ابتدا هشدار داد که «دشمن» قصد دارد از طریق توافق هسته‌ای در ایران نفوذ کند. سپس با نزدیک شدن انتخابات موضوع «نفوذ دشمن در انتخابات» مطرح شد.

در هفته اخیر تبلیغات نمایندگان ائتلاف اصول‌گرایان سعی کرده‌اند این‌طور نشان دهند که کاندیدهایی که به این طیف سیاسی تعلق ندارند، از سوی رسانه‌های خارج از کشور و همچنین کشورهای غربی حمایت می‌شوند. نماینده‌های «انگلیسی »ها و مرتبط کردن کاندیدهای ائتلاف اصلاح‌طلبان با «انگلیس» یا «آمریکا» از استراتژی‌های تبلیغاتی طیف اصول‌گرایان است.

جنتی هم این استراتژی انتخاباتی را تکرار کرد و در رابطه با کشورهای غربی گفت: «امروز عده‌ای می‌گویند باید با آمریکا کنار بیاییم، حتی مرگ بر آمریکا نگوییم، اما مقام معظم رهبری ایستاده و می‌گویند آمریکا دشمن ماست.»

دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه، گفت که «این رأی دادن‌ها آبروی نظام و مملکت است» و از واجدین شرایط رأی دادن خواست که نامزدهای «با بصیرت و اصلح» را انتخاب کنند. او گفت که اگر این نامزدها را نمی‌شناسید «از اهل بصیرت بپرسید.»

منت به خاطر امنیت

سخنرانی جنتی در ورامین با عنوان «آیین یادواره ۴۶ شهید مدافع حرم جنوب شرق تهران» برگزار شد؛ شهدای مدافع حرم در ادبیات رسمی حکومتی ایران نیروهای بسیج، داوطلبان مهاجر عموماً افغانستانی، و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که در جنگ داخلی سوریه از نیروهای بشار اسد حمایت می‌کنند.

دبیر شورای نگهبان حرف‌های آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای در مورد حفظ امنیت ایران و ارتباط آن به نیروهای ایرانی درگیر در جنگ سوریه را تکرار کرد و گفت: «اگر امروز ما امنیت داریم به دلیل رشادت شهدای مدافع حرم است، شهدای مهاجر به‌ویژه اجر مضاعف دارند، قدر این‌ها را باید بیشتر بدانید، امیدوارم روزی را ببینیم که تمام داعشی‌ها و وهابی‌ها سرکوب شوند.»

رهبر جمهوری اسلامی، روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در دیدار با خانواده‌های کشته‌شدگان ایرانی در جنگ داخلی سوریه گفت که آن‌ها در واقع مدافع ایران‌اند. او در دیدار با خانواده‌های کشته‌شدگان در سوریه تأکید کرد که آن‌ها «حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند». خامنه‌ای در ادامه گفت: «این‌ها رفتند بـا دشمنی مبارزه کردند کـه اگـر این‌ها مبارزه نمی‌کردند ایـن دشمن می‌آمد داخل کشور. اگـر جلویش گرفته نمی‌شد ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه استان‌ها بـا این‌ها می‌جنگیدیم و جلوی این‌ها را می‌گرفتیم.»

این سخنان خامنه‌ای در تبلیغات انتخاباتی ائتلاف اصول‌گرایان تکرار شده است و به‌گونه‌ای که امنیت داخلی ایران منت جمهوری اسلامی بر سر مردم ایران است.

جنتی در این سخنرانی کشته‌های کفن پوشان ورامین در در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ را به کشته‌شدگان جنگ ایران و عراق ارتباط داد و سپس گفت این شهادت‌ها یادآور رشادت‌های مردم ورامین در سال ۱۳۸۸ است که برای مبارزه با «فتنه» و «بیعت» با رهبر جمهوری اسلامی اعلام شهادت کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    متاسفانه کره زمین که هی سالها سال به خودش زحمت میده و بدوره خودش و دور خورشید میگرده خیال میکنه که همه موجودات زنده ای که بهشون هوا و انرژی خورشید و خورد و خوراک میرسونه موجودات خدا زاده و خدا ساخته هستند و هنوز متاسفانه متوجه نشده که سالهاست شیطان ها و شیطان زاده ها هم با شکل و شمایل جعل شده از انسان ها در آن از جان و مال انسان ها می مکند و بر آنها مسلط شده اند. یک نمونه بارز از این حقیقت در عکس دیده میشود که این موجود صد درصد شیطان و شیطان زاده در عبا که اتهام شیطان بودن خودش بر دیگران لقب میدهد. البته چه شد که اینجوری شد که یک موجود شیطانی عبا پوش با این شکل و شمایل که ارزشش بمراتب از یک مرغ و گوسفند کمتر است بر گرده هزاران و میلیونها "......." سوار است و رکاب میزند و مغز و چشم و دهان نشان را همه بسته است برایشان کسب تکلیف می کند !! البته برای میلیونها ".........." این موجود با این شکل و فرم کلید دار بهشت تشان است و باید از خودمان بپرسیم کهآیا آن میلیونها "......." جمجه دارند ؟ و اگر جمجه ای دارند مغزی که به مغز خدا دادی انسان شباهت دارد درداخل جمجه هاشون وجود دارد و یا جمجه هاشون مملو از کرم های و خزنده های درون قبر بدن مردگان 1400 سال پیش است ؟!!