ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باغ وحش تعز در یمن: حیوانات همدیگر را می‌خورند

«این باغ وحش تصویری از جهنم بر روی زمین است. لحظه‌ای که وارد باغ وحش شدم، حیوانات از گرسنگی له له می‌زدند، خونریزی داشتند و در همین حال برای خوردن یکدیگر با هم می‌جنگیدند.»

علاوه بر هزار و ۶۰۰ نفری که در پی جنگ، بمباران، محاصره و قحطی آب و غذا در شهر تعز در جنوب غربی یمن کشته شدند، حیوانات باغ وحش این شهر نیز وضع فاجعه‌باری را از سر می‌گذرانند.

۲۸۰ حیوان از جمله ۲۰ شیر، ۲۶ پلنگ عربی در باغ وحش تعز نگهداری می شوند/ عکس از صفحه باغ وحش تعز

به گزارش خبرگزاری رویترز، بسیاری از حیوانات این باغ وحش در اثر گرسنگی و زخم‌های التیام نیافته در پیش چشمان نگهبانان از بین می‌روند.

با این حال یک گروه دوستدار حیوانات از کشور سوئد اخیراً به شهر تعز سفر کرده تا وضع این باغ وحش را را سر و سامانی بدهد.

رویترز به نقل از یکی اعضای این گروه نوشت: «سلطان جنگل، شیرهای نر به قدری لاغر و نحیف شدند که ستون فقرات آن‌ها کاملاً بیرون زده و درحال احتضار هستند.»

علاوه بر این، پلنگ‌های عربستان که گونه‌ای درحال انقراض است، در پی گرسنگی جان داده و در ارتفاعات سرسبز این باغ وحش به حال خود‌‌ رها شده‌اند.

یکی از داوطلبان این گروه طرفدار حقوق حیوانات می‌گوید: «این باغ وحش تصویری از جهنم بر روی زمین است. لحظه‌ای که وارد باغ وحش شدم، حیوانات از گرسنگی له له می‌زدند، خونریزی داشتند و در همین حال برای خوردن یکدیگر با هم می‌جنگیدند. این حیوانات پنج روز است که چیزی نخوردند.»

عکس از صفحه باغ وحش تعز

تا کنون ۱۱شیر و شش پلنگ از گرسنگی در باغ وحش تعز مرده‌اند.

۲۸۰ حیوان از جمله ۲۰ شیر، ۲۶ پلنگ عربی، بسیاری از گوزن‌های نادر عربستان، خارپشت و تعداد زیادی میمون و عقاب در این باغ وحش نگهداری می‌شوند. تقریباً تمامی این حیوانات در معرض نابودی و در حال احتضار هستند.

شهر تعز بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که مدتهاست در محاصره شبه نظامیان حوثی قرار دارد که مانع از ورود آب و غذا و دارو به این شهر می‌شوند. از سوی دیگر بمباران بی‌وقفه جنگنده‌های عربستان این شهر را در تنگنای جدی قرار داده است.

عکس هایی از این باغ وحش:

شیرهای نر به قدری لاغر و نحیف شدند که ستون فقرات آن‌ها کاملاً بیرون زده

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شمع سوزان از یزد

    این که چیزی نیست به قول یکی از نمایندگان مجلس حکومت عدل علی در تهران مردم بیش از شش استان ایران از گشنگی در حال مرگند بنا بر این بزودی از گرسنگی اسلامی همدیگر را خواهند خورد. در مجلس خبرگان نیز و در مجلس شورای حکومت الله نیز نمایندگان خدا از شتنگی قدرت و مکنت و پول و ثروت در حال دریدن همدیگرند. به امید روزی که مردم ایران به پا خیزند.

  • nb

    انشالله آه همین حیوانات بیچاره و زبون بسته دودمان خامنه ای و جمهوری اسلامی رو به باد خواهد داد. بی شرفای قدرت طلب

  • ارشک

    آدمیت مرده بود، گرچه آدم زنده بود