ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مقام امنیتی: مدعیان پیروزی در انتخابات احضار می‌شوند

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت در چند روز گذشته برخی افراد اعلام کرده‌ بودند که پیروز انتخابات هستند که نیروی انتظامی با احضارشان به آن‌ها تذکر داد.

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت در چند روز گذشته برخی افراد اعلام کرده‌ بودند که پیروز انتخابات هستند که نیروی انتظامی با احضارشان به آن‌ها تذکر داد.

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) حسین ذوالفقاری روز جمعه ۷ اسفند ضمن اعلام این خبر گفت: «به تمام استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم به هیچ وجه هیچ نامزد و گروهی حق اعلام پیروزی در انتخابات را قبل از مراجع رسمی ندارد.»

او افزود: «اگر کاندیدایی این را رعایت نکند مسئولیت هر گونه عواقب آن متوجه او خواهد بود.»

در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ میرحسین موسوی، کاندیدای اصلاح‌طلبان ساعاتی پیش از اعلام نتایج انتخابات به‌منظور جلوگیری از آن‌چه تقلب در انتخابات گفته می‌شد در برابر رسانه‌ها قرار گرفت و پیروزی خود را اعلام کرد. با سرکوب اعتراضات مردم، نیروهای حکومتی این واکنش موسوی را دلیلی بر «توطئه از پیش طراحی شده» دانستند و او را متهم به همکاری با «ضدانقلاب» کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • معلم از تهران

    من البته رفتم رای دادم. ولی الان دچار عذاب وجدان شده ام. یک مشت دزد و بیشرف که فقط اسلامشان درست است و از شرف و انسانیت و ایران غیر لاز دشمکنی ندارند برای انتخابات انتخاب شده بودند. اینهم از شانس بد مکا ست که در این کشور بیمار و مسلمان شیعه اثناعشر بدنیا بیاییم. مرگ\ بر تشیع علوی و صفوی و مرتضوی و تبوی. نابود با عرسبستان که پایگاه نبوت و توحید و بخوانید بیشرفی و رزالت است. زنده باد لاییسیته. و مرگ بر اسلام. روی ورقه ی رای تف کردم و انداختم توی صندوق. البته چه تف بکنم و چه نکنم آنها خودشان نمیدانند که کی کجای باید باشد. مرگ بر روحانیت و سپاه و بسیج.