ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع و کندی شدید اینترنت پس از پایان رأی‌گیری در انتخابات

همزمان با پایان زمان رأی‌گیری در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دسترسی کاربران به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در ایران با اختلال شدید روبه‌رو شد.

همزمان با پایان زمان رأی‌گیری در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دسترسی کاربران به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در ایران با اختلال شدید روبه‌رو شد.

به‌گزارش سایت کلمه در مناطق مختلف تهران دسترسی به اینترنت و به‌ویژه پروتکل‌های امن با اختلالات گسترده همراه شد و اینترنت بسیاری از کاربران نیز تقریباً قطع شد.

بنا به این گزارش اختلال و قطع دسترسی کاربران به اینترنت از ساعتی مانده به نیمه‌شب آغاز شد و تا ساعتی پس از آن نیز به همان شدت ادامه داشته است.

بیش از شش هفته است که در کار بسیاری از فیلترشکن‌ها نیز اختلال ایجاد شده و یک روز مانده به انتخابات ۷ اسفند در ایران، برخی فیلترشکن‌های باقی‌مانده نیز مختل شد و سرعت اینترنت هم به شدت افت کرد.

محمود واعظی، وزیر فن‌آوری و ارتباطات روز گذشته جمعه ۷ اسفند در حاشیه رأی دادن گفت شورای عالی فضای مجازی برای فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی و قطع اینترنت فشار آوردند اما این وزارتخانه مقاومت کرد.

تقریباً در همه انتخابات سال‌های اخیر در ایران ایجاد اختلال و قطع و کندکردن اینترنت به رویکرد ثابت نهادهای حکومتی ایران تبدیل شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.