ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابراز نگرانی ازعدم اعلام نتایج انتخابات در اهواز و آبادان

محمد کیانوش‌راد می‌گوید مسئولان ستاد انتخابات استانداری خوزستان نیز در این باره «توضیح قابل قبولی نمی‌دهند». ».

محمد کیانوش‌راد، رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان درباره «تأخیر بیش از حد» اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز و آبادان ابراز نگرانی کرد.

کیانوش‌راد شنبه هشتم اسفند به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت در حالی که در دوره‌های قبل در اولین ساعت‌های صبح روز بعد از انتخابات، نتایج این دو شهر اعلام می‌شد اما در این دوره «تأخیر بیش از حد سوال برانگیز شده است».

او می‌گوید مسئولان ستاد انتخابات استانداری خوزستان نیز در این باره «توضیح قابل قبولی نمی‌دهند» و «مسئولان انتخابات باید هرچه سریع‌تر پاسخی روشن و شفاف درباره این تاخیر غیرمتعارف به مردم بدهند».

این فعال سیاسی افزود: «ستادهای کاندیداهای اصلاح‌طلب پیگیر کار بوده‌اند و مرتب اظهار شده چند صندوق هنوز باقی است و شمرده نشده و این بیشتر نگرانی را دامن زده است».

به گفته رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان «صندوق‌های رأی امانت مردم و رأی آنان به منزله حق‌الناس است و هیچگونه ابهامی نباید در ذهن مردم بوجود بیاید».

وزارت کشور تاکنون از بین ۲۰۷ حوزه انتخابیه اصلی تنها نتایج ۶۳ حوزه را اعلام کرده است.

اصلاح‌طلبان در حوزه‌های اهواز و آبادان پنج کاندیدای اصلاح‌طلب معرفی کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.