ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش خشمگینانه رئیس قوه قضاییه به نتیجه انتخابات خبرگان رهبری

حمله صادق لاریجانی به آنها که موجب رأی نیاوردن «مسئولین عالی رتبه نظام» شدند

لاریجانی رئیس قوه قضاییه و برنده انتخابات مجلس خبرگان از آمل پیامی انتشار داد و در آن تبلیغات رسانه‌های "دشمن" و مخالفان حکومت اسلامی در خارج را عامل ریزش آرای اصول‌گرایان معرفی کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه و برنده انتخابات مجلس خبرگان از آمل، پیامی انتشار داد و در آن تبلیغات رسانه‌های «دشمن» و مخالفان حکومت اسلامی در خارج را عامل ریزش آرای اصول‌گرایان معرفی کرد.

صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه

در پیام روز ۹ اسفند لاریجانی آمده است: «در طول قریب به دو ماه رسانه های متعلق به دولت آمریکا و انگلیس و خصوصاً رسانه های متعلق به سازمان های جاسوسی آنان و نیز ضد انقلابیون فراری از کشور و اصحاب خارج نشین فتنه ۸۸ که از کشورهای غربی ارتزاق می کنند، تلاش بی وقفه نمودند تا برخی مسئولین عالی رتبه نظام را از مجلس خبرگان رهبری حذف کنند».

لاریجانی در این پیام اصلاح طلبان داخلی را متهم کرده است که «در حرکتی کاملاً هماهنگ با رسانه‌های آمریکا و انگلیس و اذناب آنان همچون رسانه‌های وهابیت تکفیری عربستان و داعشی‌ها» سعی کردند که نگذارند در برخی از استان‌ها «خادمان ملت»  وارد مجلس خبرگان شوند.
نامه رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی با لحنی خشمگین نوشته شده است، در ‌‌نهایت این پرسش را مطرح می‌کند که «واقعاً اینگونه همنوایی با اجانب برای حذف چهره‌های خدوم از حضور در مجلس خبرگان، جزو مصالح نظام است؟»

در مازندران جنبشی در فضای مجازی شکل گرفته بود برای افشاگری در مورد صادق لاریجانی و دعوت از مردم برای طرد او. این امر با واکنش شدید مقامات امنیتی مواجه شد. از جمله جعفر خائفی فعال سیاسی اصلاح‌طلب مازندرانی، ادمین گروه تلگرامی «کمپین بزرگ نه به لاریجانی در مازندران» بازداشت شد.

لاریجانی به کمپین مخالفش در پیام خود اشاره کرده و گفته است: «بحمدالله مردم آگاه و بصیر و متدین و شهیدپرور استان مازندران با اعتماد به این فرزند خطه خویش و با رأی اوّل به این خادم مؤتمن، چنان به دهان اجانب و اذناب داخلی آنان کوفتند که برای سالیان متمادی مایه عبرت آنان خواهد شد.»

ائتلاف اصولگرایان و کمپین‌های تبلیغاتی نزدیک به آن‌ها در فضای مجازی و حقیقی لیست‌های نمایندگان مورد حمایت اکبر هاشمی رفسنجانی٬ محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را «لیست انگلیسی» نامیده بودند. نمایندگان این فهرست‌ها در شهر تهران پیشتاز در کسب کرسی‌های مجلس خبرگان رهبری هستند.

اظهارات صادق لاریجانی٬ نخستین واکنش «تند» یک مقام رسمی به نتیجه انتخابات ۷ اسفند است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک معتدل

    برای شما متاسفم هنوز هم خیلی از اقشار مردم حامی رهبری و نظام مشروع و مردمی جمهوری اسلامی است. اصلاح طلبان هم که رای آوردند همگی حامی انقلاب و رهبری اند مخصوصا آقای هاشمی. ما در فروعات نظام اختلاف داریم ای سلطنت طلبان. حکومت سلطنتی مستبد و نامشروع است.

  • شاهد

    در حکومت دوگانه و اسنثنایی ایران محمد صادق لاریجانی از سوی ایت الله خامنه ای بهترین فرد برای در اختیار گرفتن مقام ولایت فقیه می باشد . او می خوا هد در راس حکومتی بنشیند که هدفش پرورودن " انسان اسلامی " است . هدفی که همه حکومت های توتالیتر و بدنبال ان حکومت کنونی شبه توتالیتر اسلامی ایران در ان کوشیده اند تا با از میان برداشتن "قانو نیت " و با شکل دادن به گونه نو ینی از انسان که مظهر عدالت باشد به جامعه ای " یکدست " برای ابد دست یایند ! محمد صادق لاریجانی در راس قوه قضاییه در مورد برادران زمین خوار و رشوه خوار خودش از تشکیل پرونده قضایی جلوگیری کرده است بنابراین بر اساس شعار های ایده لوژیک حکومت اسلامی که با عنایت به باور های توده عام مردم بدنبال انسان "صادق" و " مظهر عدالت " است نیز لیاقت این مقام را ندارد .

  • حمید

    بقول مموتی آب رو بریز همونجا که میدونی

  • حمید

    راه سرنگونی حکومت، شرکت در خیمه شب بازی انتخابات و انتخاب بین بد و بدتر و مشروعیت بخشیدن جلوی دوربینهای غربی به حکومت فاسد جمهوری اسلامی نیست.

  • بهنام

    در واقع مردم چنان به دهان تو و آن رهبر پوشالی خود خوانده و اذناب داخلی آنان کوفتند که برای سالیان متمادی مایه عبرت شمایان خواهد شد. البته مردم همیشه در صحنه هم هیچ چاره دیگری نداشتند و مانند دوره های قبلی بین بد و بدتر ( بد ) را انتخاب کردند ، و الی اکثریت مردم ایران تنها و تنها ( سقوط نظام ) و برچیده شدن بساط ظلم و جور را میخواهند و بس .