ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله پلیس مقدونیه به پناهجویان با گاز اشک‌آور

پلیس مقدونیه با پناهجویانی که قصد داشتند حصار مرزی را پاره کرده و از مرز عبور کنند با شلیک گاز اشک‌آور و اعمال خشونت مقابله کرد.

پلیس مقدونیه با پناهجویانی که قصد داشتند حصار مرزی را پاره کرده و از مرز عبور کنند با شلیک گاز اشک‌آور و اعمال خشونت مقابله کرد.

این رویداد امروز دوشنبه ۲۹ فوریه / ۱۰ اسفند در گذرگاه مرزی ایدومنی بین یونان و مقدونیه رخ داد و به‌گفته سازمان‌های امدادرسان در جریان آن دست‌کم ۱۵ نفر زخمی شدند.

در ایدومنی هزاران پناهجو منتظرند تا سفر خود به سمت شمال اروپا را ادامه دهند. اما مقدونیه هر روز به تعداد کمی از پناهجویان اجازه می‌دهد تا از مرز این کشور عبور کنند. این تصمیم را کشورهای مسیر راه بالکان گرفته‌اند.

اقدام مقدونیه موجب شده است تا ازدحام پناهجویان در یونان هر روز بیشتر شود و به‌گفته دولت این کشور ۲۲ هزار پناهجو در یونان به انتظار بنشینند.

به همین دلیل کمیسیون اتحادیه اروپا بر روی برنامه‌های فوری در این‌باره کار می‌کند و از جمله می‌خواهد به‌منظور ایجاد سرپناه برای پناهجویان و کنترل مرزها به یونان کمک کند.

در کاله، واقع در شمال فرانسه نیز مقامات تصمیم گرفتند تا محل اقامت پناهجویان را جمع‌آوری و تخلیه کنند. مأموران سرپناه‌هایی را که پناهجویان برای خود ساخته بودند نابود کردند.

یک فعال بریتانیایی که علیه این اقدام اعتراض می‌کرد دستگیر شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.