ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از حضور خاتمی در مراسم عروسی دختر موسوی و رهنورد جلوگیری شد

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نتوانستند در مراسم عروسی دخترشان شرکت کنند. با حکم دادستانی محمد خاتمی نیز اجازه حضور در این مراسم را نیافت.

مأموران امنیتی مانع خروج محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران از منزلش و حضور در مراسم عروسی دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد شدند.

خاتمی از روحانی حمایت کرد

به گزارش سایت کلمه، محافظان محمد خاتمی عصر روز جمعه ۱۴ اسفند با حضور در سالن مراسم عروسی، زمینه‌ حضور او را فراهم کرده بودند اما خاتمی با حکم دادستانی و «اندک درگیری» نتوانست در این مراسم شرکت کند.

سایت کلمه جزئیات بیشتری در مورد آن‌چه آن را «اندک درگیری» نامیده، نداده است.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که از بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به سر می‌برند نیز نتوانستند در مراسم عروسی دخترشان حضور داشته باشند.

دختر میرحسین موسوی در گفت‌وگوی تلفنی با خاتمی با ابراز تأسف از این مشکل پیش‌آمده، گفت: «در نبود پدر و مادر منتظر حضور شما بودیم.»

علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران در مراسم عروسی دختر موسوی و رهنورد گفت: «محمد خاتمی تأکید کرده اگرچه از حضورش در این مراسم عروسی ممانعت شده اما در تمام طول برنامه دلش با "عروسی" است که مادر و پدرش در حصر به‌سر می‌برند.»

محمد خاتمی از حدود دو سال پیش و با حکم دادستانی تهران ممنوع‌التصویر است اما علی مطهری، نماینده تهران در مجلس چند شب پیش در یک برنامه تلویزیونی گفت که می‌خواسته‌اند با این تصمیم جلوی تأثیرگذاری خاتمی را در انتخابات بگیرند اما این ممنوعیت باعث تأثیرگذاری بیشتر خاتمی شده است. او از مأموران امنیتی و نهادهای اطلاعاتی خواست تا در تصمیم خود در مورد ممنوع‌التصویری خاتمی تجدیدنظر کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    اوکه شوی انتخابات اخیررا سبب تداوم نظام دانسته بود!

  • شهروند درجه سه

    ایشان پس از انتخابات گفتند امیدوارم سؤتفاهم ها رفع شود. یعنی روشن شود که من آنی نیستم که خامنه ای خیال میکند. من مخالفتی ندارم، از امت حزب اله حاضر در صحنه هستم ! ولی، ولی رهبر مسلمین جهان نشان داد که خاتمی خود دچار سؤتفاهم است ! باید بداند که کمترین «زاویه» با ولی امر مطلق مسلمین جهان از نظر دور نمی ماند و پذیرفته نیست. باید تابع مطلق ولی امر نظام مقدس باشد ، بی هیچ نشانه ای از شخصیت ! تابع بی چون و چرا ! امثال ایشان چه موسوی، رفسنجانی، لاریجانی و دیگر جانی ها باید بدانند این وضع نتیجه آن بذری است که در دهه 60 کاشتند و در دهه های دیگر آن را پروراندند ! تا برای خامنه ای و خانواده اش چه پیش آید !

  • میترا

    ای مردم به یاد داشته باشید کسی که نمی تواند حق خودش را بگیرد هزار سال سیاه نمی تواند حق شما را بگیرد. به خاتمی و دار و دسته اش امیدی نیست. یعنی قبلا هم نبود.