ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترامپ، کروز و سندرز هر کدام در دو ایالت پیروز شدند

رقابت‌های پیش‌انتخاباتی در چند ایالت دیگر آمریکا برگزار شد و دونالد ترامپ، تد کروز و برنی سندرز هر کدام در دو ایالت و هیلاری کلینتون در یک ایالت پیروز شدند.

رقابت‌های پیش‌انتخاباتی در چند ایالت دیگر آمریکا برگزار شد و دونالد ترامپ، تد کروز و برنی سندرز هر کدام در دو ایالت و هیلاری کلینتون در یک ایالت پیروز شدند.

احتمال دارد در ماه نوامبر هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ رقبای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشند.

این بار رقابت‌های پیش‌انتخاباتی احزاب دمکرات و جمهوری‌خواه در پنج ایالت برگزار شد.

در رقابت‌های حزب جمهوری‌خواه، دونالد ترامپ، از صاحبان میلیاردر شرکت‌های املاک  در ایالت‌های لوئیزیانا و کنتاکی پیروز شد در حالی که سناتور کروز در کانزاس و مین بیشترین آرا را به‌دست آورد.

در رقابت‌های حزب دمکرات، برنی سندرز چپگرا موفق شد هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین را در ایالت‌های کانزاس و نبراسکا شکست دهد و کلینتون تنها در ایالت لوئیزیانا پیروز شد.

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در روز سه‌شنبه یکم مارس / ۱۱ اسفند که به «سه‌شنبه بزرگ» معروف است هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ موفق شده بودند به‌ترتیب در هشت و هفت ایالت پیروز شوند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۸ نوامبر / ۱۸ آبان ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    به نظر من مقام عظمای ولایت ولی امر مسلمین حهان رهبر فرزانه و بابصیرت انقلاب و فرماندهان سپاه و امت حزب اله حاضر در صحنه از خدا می خواهند این یارو ترامپ ، ترامپی بیفتد توی کاخ سفید ! دکان اینها باز رونق میگیرد.