ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار پلیس ایران به برگزارکنندگان چهارشنبه‌سوری

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی هشدار داد که هر کس در چهارشنبه‌سوری تخلف کند با دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهد ماند.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی هشدار داد که هر کس در چهارشنبه‌سوری تخلف کند با دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین اشتری امروز یکشنبه ۱۶ اسفند از راه‌اندازی چندین قرارگاه ویژه پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت پلیس برای تعطیلات و چند روز بعد و قبل از تعطیلات برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به چهارشنبه‌سوری امسال گفت پلیس برای این شب برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و افرادی که اقدام به تهیه و تولید و توزیع موادمحترقه آسیب‌زا کنند، طبق قانون با آنان برخورد می‌شود.

اشتری افزود: «کسانی که در این شب مرتکب تخلف شوند، پلیس طبق قانون با آنان برخورد کرده و تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت آنان خواهیم بود.»

به‌گفته او خودروهایی که «اقدام به ایجاد مزاحمت کنند» نیز تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف خواهند ماند.

او همچنین از مقابله با «اقدامات هنجارشکنانه» و بستن خیابان‌ها فرعی در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

در جمهوری اسلامی هر سال رسم بر این است که مسئولان حکومتی و رسانه‌های دولتی به‌هنگام برگزاری مراسم سنتیِ چهارشنبه‌سوری از مضرات این مراسم سخن بگویند و بنویسند و برای کاهش علاقه مردم به این مراسم آسیب‌ها و یا تخلفات احتمالی را برجسته کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.